Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Firefox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Firefox

Beste Nucia leden,

Ik heb een probleempje met mijn firefox ik kreeg laatst een popup dat ik de laatste plugin moest downloaden en die heb ik gedownload en sinds toen kon ik niet meer op mijn firefox heb ik ook bij firewall gekeken maar misschien heb ik erover heen gekeken zou iemand mij willen helpen ermee!

Hier nog een printscreen

Alvast bedankt Gz_Soldier

ik zie in je systry (rechtsonderin) geen beveiligings software, kijk eens of je het probleem ook hebt als je de firewall gewoon helemaal uit doet?

Comment

Ik heb de firewall uitgezet en toen gekeken lukt niet heb het zelf nog als Administator uitgevoerd maar krijg nog steeds geen verbinding en ik zag ook nog dat bij mijn firewall een uitzondering maakte bij Firefox dus dat hij em gewoon doorlaat gaan dus wat zou nu het probleem kunnen zijn als het niet aan de firewall ligt?

Comment

raar, internet explorer werkt dus wel gewoon?
        kijk eens of je wel 127.0.0.1 kunt bereiken in firefox

Comment

IE doet et super goed maar alleen heb problemen met mijn firefox en heb die link geprobeerd dit segt die "Firefox kan geen verbinding maken met de server op 127.0.0.1."
          Kweet echt niet at het probeer is

Comment

het is niet dat firefox geen verbinding kan maken met het internet, hij kan sowieso niet verbinden, zelfs niet met de computer zelf
            wat dit probleem veroorzaakt kan ik op dit late tijdstip niet zo 1 2 3 bedenken, maar haal eens wat addons weg, en kijk of dat helpt.

Comment

Neej heb ik ook al geprobeert alle add-ons weggehaald maar nog niets en ik heb nunet opera9.25 gedownload maar met die krijg ik ook geen verbinding op web! Hoe kan dat ik heb ook hierbij firewall uitgeschakelt en als administator uitgevoerd maar geen succes dus wat zou et probleem dan zijn dat ik met IE wel verbinding kan maken en met FireFox en Opera niet

Comment

controleer eens of de verbindings instellingen van IE overeenkomen met die van firefox

Comment

Uhm jah moet wel want ik heb nooit iets gewijzigt aan de instellinge nadat ik die plugin gedown;load had kreeg ik geen verbinding meer dat was vorig jaar 20 december volgens mij dat ik die downloade en toen kreeg ik geen verbinding meer

Comment

je zal me toch echt wat meer over die plugin moeten vertellen

Comment

Hier heb een printscreen gemaakt!

Comment

wat je misschien kunt doen, is firefox opnieuw downloaden, zonder de de oude te de-installeren en kijken of het dan werkt

Comment

Nee dat heb ik dus ook al geprobeert en et werkt niet zelfs opera werkt niet meer

Comment

Over die screen: Dat is je update geschiedenis,daar zie je de Firefox versie's die je via de automatisch update hebt binnen gehaald.

En Firefox draaien in Safe mode?

Start > uitvoeren > intikken: firefox -safe-mode > Kies om alle add ons uit te schakelen,en verder in safe mode te gaan.

Comment

Ik heb geprobeerd maar lukt ook niet
                              ligt het misschien omdat die nog op de zelfde computer naam staat en dat firefox mijn pc naam en dergelijke blokkeert ofwat?
                              Als dat zo is moet et zelfde bij opera zijn gebeurd

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X