Mededeling

Collapse
No announcement yet.

internetprobleem - wel LAN, geen verbinding

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• internetprobleem - wel LAN, geen verbinding

hallo,

Een vriendin van mij heeft al een maand een probleem met haar internetverbinding. Ik ben even gaan kijken, maar kom er ook niet uit. Er zijn twee LAN-verbindingen ingesteld, één met een netwerkkaart (maar ze is niet op een netwerk, is gewoon laptop thuis) en één met een ethernetkaart. Beiden geven aan dat ze verbonden zijn en die twee computertjes (icoontje voor internetverbinding) flikkeren ook zoals normaal is. Bij controle van de verbinding door bvb MSN, geeft 'ie aan problemen te hebben met DNS en bij het klikken op 'herstellen' bij de verbinding van de netwerkkaart eeft 'ie aan een probleem te hebben met de TCP/IP protocollen. Ik heb al vanalles geprobeerd, enige sugesties? thanks!
    Last edited by irisvdz; 08-01-08, 19:06.

Als het een ACER laptop is kan ik je misschien helpen

Ik zal uitleggen links van het toetsenbord staat 2 knopjes 1 voor lan verbinding 1 voor bluetooth klik 1maal op die van de lan verbinding als er dan in beeld komt te staat dan de lan verbinding is opgeheven moet je nog es een keer klikken totdat hij zegt Draadloos lan toegestaan
    als je dan nog geen verbinding krijgt moet je recht onder in de balk op het interneticoontje klikken(meestal 2 computertjes) En je met rechtermuisnop erop dan klik je op diagnose en herstel dan gaat hij de oorzaak zoeken en verbind die je direckt weer met internet!

Dit wat ik net uitgelegt heb is alleen voor een acer laptop ik moet deze dinge ook vaker doen om verbinding te krijgen.

Mvg Gz_Soldier

Comment

haar laptop is packard bell, werkt het daarbij ook; geloof het niet? heeft er iemand anders een suggestie? het duurt al een maand en ze betaalt wel haar internet elke keer, maar bij de helpdesk van de provider zijn ze totaal niet behulpzaam............ owja en ze heeft geen draadloos internet, maar is via de kabel aangesloten
      Last edited by irisvdz; 08-01-08, 19:08. Reden: iets vergeten

Comment

Een netwerkkaart heeft niets met een intern netwerk te maken. Het is de kaart waarmee je verbinding maakt met het internet dus maak eens met die kaart verbinding. Zorg wel dat de instellingen goed staan.
        amiek

Comment

we hebben het met allebei de kaarten geprobeerd, de instellingen staan volgens mij juist, we raken er niet uit............. andere suggesties?

Comment

Misschien evne de modem resetten?
            of toch nog maar es klantenservice bellen en je probleem uitleggen
            Waar heb je eigelijk je internet wanadoo?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X