Mededeling

Collapse
No announcement yet.

windows media player

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• windows media player

beste Nucia,

Heb nieuwe computer maar kan geen filmpjes spelen met windows media player. Vanaf het moment er een filmpje wordt gestart krijg ik 1 seconde een blauw scherm met witte letters (gaat te snel om te lezen) en start de computer automatisch terug op.
    Kunnen jullie me helpen?

groetjes
    Rudi

Heb je de laatste versie van Mediaplayer al? Indien dit niet zo is, downloaden en installeren.

klik met de rechtermuisknop op 'deze computer' kies beheren en zoek in het venster dat opent de logboeken. Kijk daar in de 'applicatie log' of je een foutmelding kunt vinden die betrekking heeft op de mediaspeler.
    .

Comment

ik heb inderdaad reeds de laatste versie geinstalleerd, in het logboek vind ik niets ivm media player. heb een andere player geinstalleerd en wel winamp en met deze player getracht een filpje te spelen en kreeg de zelfde fout, blauw scherm en computer start terug op. wat ook bizar is is dat ij Outlook express opendeed en al mijn inkomende mails kwijt ben. dacht even aan een virus alhoewel ik daar geen melding van heb gekregen en avast op mijn pc heb staan. heb een diepe virusscan gedaan maar geebn virus ontdekt, heb ook systeemherstel gedaan maar zonder succes.

Comment

Als je een blauw scherm krijgt,moet dat volgens mij in je logboeken terug te vinden zijn met als naam: Safe Dump. Als ik me niet vergis.
        Last edited by metriod; 12-01-08, 09:22.

Comment

deze foutmelding heb ik gevonden :
          De ATK Keyboard Service-service is onverwacht beëindigd. Dit is nu 1 keer gebeurd.
          en deze heb ik ook gevonden :
          Foutcode; 1000000a, parameter1: 00000016, parameter2: 0000001c, parameter3: 00000000, parameter4: 80502392.

Comment

en de stopfout op het blauwe scherm is :

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
            STOR : 0X0000000A (0X00000016,0X0000001C,0X00000000,0X804FA11E)

Comment

Dit is vaak een hardware probleem. Aangezien het bij het afspelen van media gebeurt zou ik als eerste de drivers van de geluidskaart updaten, daarna die van de videokaart. Nog geen effect? Verwijder alle apart geínstalleerde codecs en download ook daarvan de nieuwste versies om te installeren.
              .

Comment

Sorry, ik ben een leek! hoe doe ik die updates?

Comment

Download Everest,met dit programma kun je oa zien welke geluidskaart je hebt.En zo dus kijken of daar updates voor zijn.

Mocht je er niet uitkomen,wat helemaal niet erg is,gewoon melden,dan helpen wij je verder.

Comment

NVIDIA GeForce 8600 GTS is min videokaart
                    Realtek High Definition Audio is geluidskaart

maar hoe kan ik nu het beste updates vinden voor deze hardware?

Comment

Op de NVIDIA site en de Realtek site.. gewoon even googelen.

Comment

Zie hier

Comment

thanks, heb alles uitgevoerd zoals door jullie aanbevolen maar de fout blijft :-)

Comment

Het verwijderen van Winamp / Windows Media Player,heeft denk ik geen zin.

Zelf weet ik helaas ook niets meer

Comment

er zit nika anders op dan de c schijf te formatteren, weet iemand waar ik get programma fdisk.exe can downloaden.?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X