Mededeling

Collapse
No announcement yet.

easy acces button support software installeren

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• easy acces button support software installeren

hoi, ik krijg elke keer als ik mijn computer opstart de melding dat het programma easy acces button support niet vindbaar is, en dat ik het opnieuw moet installeren. Ik kan dan alleen op de "ok" knop klikken en dan kan ik wel met mijn computer aan de slag. Doordat ik dit programma mis, duurt het ruim een half uur voor mijn computer is opgestart. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen waar ik dat programma kan downloaden, want ik kan het ook niet vinden in het mapje van program files.
    alvast bedankt!

groetjes iris

Hallo irisje. Welkom op Nucia

Gaat het hier om een Compaq pc?

Comment

Wat bedoel je precies met ruim een half uur opstarten? Zit je dan al in Windows of niet? Zo ja zou je ook kunnen kijken bij start > uitvoeren > msconfig > opstarten of daar een programma is dat deze functie nodig heeft. Als je die uitschakelt zou je pc er niet meer om moeten vragen.

Comment

ja het gaat inderdaad om een compaq pc.
        als ik mijn computer opstart duurt het een half uur. Dit half uur heb ik gewoon het bureaublad in beeld, ik kan alleen niks doen , omdat ik kijk naar een zandloper. Pas als hij helemaal geladen is (na ongeveer een half uur) kan ik alles doen wat ik maar wil. Dan geeft hij tussendoor ook geen foutmeldingen, alleen het opstarten is een probleem
        Ik heb gedaan wat the 7th stranger me aanraadde, via uitvoeren en ik heb het bestand startEAK uitgeschakeld. Ik heb mijn computer opnieuw opgestart en hij was binnen een minuut klaar! ik kreeg alleen de melding dat dit een hulpprogramma is van windows. Kan het dan kwaad dat ik deze uit heb gezet of niet? (sorry hoor, maar ik heb er echt helemaal geen verstand van, vind het echt fijn dat jullie hebben gereageerd!)

bedankt voor de reacties trouwens! echt fijn!

groetjes iris
        Last edited by irisje.; 14-01-08, 20:07.

Comment

Dat hulpprogramma komt maar 1x dus daar ben je nu vanaf. (Dat heb je niet uitgezet hoor, gewoon een leesfout denk ik). Het is om je te herinneren dat je iets met msconfig hebt aangepast de laatste keer dat je afsloot. Dus alles is weer goed nu. Je kan alleen even de map C:\Windows\pss weggooien als alles nog goed werkt. (Zijn msconfig backups).

Graag gedaan.
          Last edited by The7thStranger; 14-01-08, 20:13.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X