Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vista + Windows media center + Uitzendinggemist

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vista + Windows media center + Uitzendinggemist

Hoi,

Op me pc met Vista staat het programma Windows Media Center,ik keek via dit programma altijd naar uitzendinggemist.nl,maar nu is dat ineens weg,bij windows media center Ik weet dat je ook via de site van uitzendinggemist kunt terug kijken,maar ik vond dit toch ook zeer handig.Ik heb ongeveer een week gelden nog kunnen kijken via Windows Media Center,en nu staat uitzendinggemist er ineens niet meer bij. Is dit op te lossen,en hebben meerdere dit?

Verder ben in Windows media center een beetje aan het testen,en heb buienradar al via dit programma kunnen bekijken.

Alvast bedankt.
    Last edited by metriod; 16-01-08, 22:53.

Heeft iemand misschien een idee?

Comment

Zo'n groot probleem is het toch niet? Je kan ook gewoon via Uitzendinggemist.nl kijken

Comment

Mja, ik zie hier ook ineens veel minder opties in Media Center. Ik heb nooit de moeite genomen om er echt veel mee te doen. Maar ik had eerst iets van 35 programma's bij online media en nu nog maar een stuk of 10.

Comment

Ik hier ook nog maar 1.Zal dan wel zo moeten,t kan inderdaad ook via de site zelf

Comment

En wat lees ik op webwereld

MS toch

Comment

Ik heb nog alle kanalen.Alleen krijg ik een video-error.Ik neem aan dat ik online tv zonder tv-tuner kan bekijken???Het zou handig zijn als Windows nog meer kanalen aanbood in paketten.Zodat je een pakket wat je leuk vindt kan installeren.Hoe voeg je eigenlijk nieuwe kanalen toe???

lmk43
              Last edited by lmk43; 24-01-08, 17:24.

Comment

Hoe voeg je eigenlijk nieuwe kanalen toe???
                Dat vraag ik me ook af.Zelf heb ik alleen buienradar weten toe te voegen aan WMC.

Ik krijg soms ook een error,gewoon WMC even herstarten,hier helpt dat meestal.Je hoeft geen tv tuner te hebben,als je bijvoorbeeld naar uitzendingemist wilt kijken.

Hier 2 Vista pc's De pc in de kamer heeft alle zenders,en de mijne maar 1 maar ja daar wordt aan gewerkt.
                Last edited by metriod; 24-01-08, 19:00.

Comment

Als je zonder tv tuner dingen kan bekijken waarom krijg ik dan een video-error.
                  Ligt dit misschien aan de settings.

Comment

Dit en dit vond ik erover

Comment

Bedankt.Dit gaan we even doorlezen.Want ik wil mediacenter wel gebruiken.Zou ik mijn mediaplayer soms toestemming moeten geven om internetstreams te ontvangen

Comment

Doorgelezen en niks geholpen.Codecprobleem???Securitysettings???Damn het werk niet.Wel de pictures/videos gewoon.niet de online dingen.

Video error—The video decoder is in use by another program.
                        Close all other media programs that are using the decoder, and then try again.

Video error—The video decoder has malfunctioned or is not installed.
                        • Restart Windows Media Center.

• Restart the computer.

• Contact your hardware manufacturer for help with reinstalling or updating the decoder software.
                        Last edited by lmk43; 24-01-08, 20:47.

Comment

Krijg je die error elke keer als je WMC start?

Comment

Ja.Elke keer als ik internet content wil afspelen.Ik heb wel 2 codecpacks geinstalleerd staan???Zou daar het probleem kunnen zitten???VOnd dit op de Vista-site An analog or digital TV tuner is required to play and record live TV in Windows Media Center.
                            Dus toch de tv tuner???
                            Last edited by lmk43; 24-01-08, 21:23.

Comment

Zou best kunnen

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X