Mededeling

Collapse
No announcement yet.

licentieovereenkomst blokkeert toegang tot Frefox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• licentieovereenkomst blokkeert toegang tot Frefox

Toen ik 13 januari Firefox wilde openen, kreeg ik een bericht over de licentieovereenkomst nr.2. Ik accepteerde de voorwaarden, klikte op ok en verder gebeurde er niets. Als er op negeren wordt geklikt, verdwijnt het bericht, maar opent Firefox nog steeds niet, want dat wil dan weer dat je de licensie bevestigt.
    Andere browsers werken gewoon. MIjn systeem draait met Windows XP. Heb al met 9 antivirus/spyware/malware programmas gescand en kan niets vreemds vinden.
    Heeft iemand de oplossing? Zonder mijn Firefox ben ik zeer onthand, alle bladwijzers en voorkeuren zitten erin, werk van jaren.
    Groeten,
    Iku.

Oorspronkelijk geplaatst door Iku Bekijk Berichten
    een bericht over de licentieovereenkomst nr.2.
    Ik denk dat het bericht er over ging dat er automatisch een update gedownload was die klaar was om geïnstalleerd te worden (bij de volgende start van de computer). Maar dat het installeren niet lukt.

Volgens mij kun je de nieuwste versie hier vandaan downloaden en installeren, daarna zou Firefox weer goed moeten werken.

Maar om zeker te zijn kun je het beste je favorieten eerst backuppen. Ze staan in het bestand bookmarks.html Ik denk ergens onder documents and setting/gebruikersnaam/.

Met start > zoeken zou dat te vinden moeten zijn, eventueel door verborgen bestanden weer te geven via de mapopties. En dan gewoon kopiëren naar een andere map.
    Last edited by Egeltje; 17-01-08, 22:09.

Comment

licentieovereenkomst blokkeert toegang tot Firefox

Updates gaan normaal automatisch, systeem is al meerdere malen herstart, zowel in veilige modus als normaal; heb uiteraard MozBackups en die nieuwe (ben even de naam kwijt en kan het ook niet vinden, want kan Firefox niet openen) niets werkt, blijf het bericht houden: eerst ja zeggen tegen nieuwe licentie, maar ja of nee werkt allebei niet, kan Firefox meer openen.
      Vreemd is wel, dat als ik naar virusalert.nl ga, (Die werkt met Google) ik een Nederlandse vertaling van het bericht krijg, waaruit blijkt, dat het niet gaat om een of ander malware programma.
      Last edited by Iku; 17-01-08, 22:29.

Comment

Heb je dan al geprobeerd of het met een nieuwe installatie van http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/ lukt?

Als je een goede backup hebt kan dat geen kwaad.

Comment

misschien is dat zo, maar mij interesseert ook waar die boodschap vandaan komt en waarom het "ok" knopje niet werkt in het bericht en zo de hele toegang tot Firefox blokkeert.

Comment

Ik vind hier dat er een aantal dingen zijn die het automatische updaten kunnen blokkeren.

O.a. Spybot TeaTimer, Logitech QuickCam, AVG Virus scanner, The Aqua Dock tool, als er nog een andere gebruikerssessie open is of als je niet als administrator bent aangemeld.

Comment

allen geprobeerd, beveiligingen (tijdelijk) uitgeschakeld, ik ben Administrator: niets helpt; je moet akkoord gaan met de licentie, maar bij "ok" sta je nog steeds naar het bericht te kijken, wat je niet verder brengt.

Comment

licentieovereenkomst blokkeert

heb opnieuw geinstalleerd, was alles kwijt en met mozbackup terugzetten lukte ook niet, kon gelukkig uit opera nog wat bladwijzers terugvinden, maar vind Firefox even niet meer zo leuk.

Comment

Je zou het nog kunnen proberen met zoeken naar bookmarks*

Comment

licentieovereenkomst

waren al overschreven. Frappant is ook, dat de nieuwe voorziening in backup FEBE het bij mij ook niet wil doen. De eerste twee keer geen probleem, nu elke dag een foutmelding.

Comment

licentieovereenkomst blokkeert Firefox

ben nu zover, dat na installatie van een nieuwe Firefox en na nog een keer alles verwijderen en weer opnieuw installeren, mijn internetverbinding werd tegengehouden en Firefox niet meer opstart:na de melding sessie herstellen, komt hij niet verder. Er zijn nog steeds geen infecties gevonden.
                      Na K-Melion brouwser (ook gebaseerd op de Gekko machine van Mozilla)in gebruik te hebben genomen, is er na veel moeite weer internet, maar Firefox is met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen.
                      Nog iemand leuke ideeen?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X