Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Limewire wil niet verbinden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Limewire wil niet verbinden

middag!

ik heb sinds een tijdje weer limewire, maar hij wilt maar niet verbinden:

als ik opstart, dan zegt ie dat ie een verbinding zoekt (1 groen streepje)
    en daar blijft ie haken en doetie niks meer.

Ik heb gecheckt, en mn firewall staat em gewoon toe. (voorheen deed limewire het gewoon op deze pc)

iemand enig idee?

Ja gewoon andere programma's gebruiken.

Limewire is niet echt een betrouwbaar programma, m.b.t. virussen e.d.

Hier een linkje van een forum waar er gewaarschuwd wordt voor mogelijke virussen...
    Last edited by runningdeath; 18-01-08, 18:47.
    KLIK HIER voor een vergroting!
    (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door runningdeath Bekijk Berichten
      Hier een linkje van een forum waar er gewaarschuwd wordt voor mogelijke virussen...
      Dat je met programma's zoals Limewire een hoop ellende kan binnen halen klopt. Om nu met een link aan te komen, die in 2005 op dat forum geplaatst is, lijkt me niet echt actueel meer.
      Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
      Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
      Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
      Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
      Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
      Branders; Plextor 820SA.
      Speakers; Logitech z5500.
      Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

ik kijk ook altijd goed uit bij et downloaden,ik gebruik et ook alleen voor muziek :P

via torrents heb je niet veel keuze uit verschillende nummers etc, en usenet kost geld,
        Imesh vind nauwelijks nummers, Shereaza download langzaam.

Ik zoek et alleen voor muziek etc, want limewire is daar best snel in :P ik trap ook niet in fake dingen

Comment

Heb je al geprobeerd om opnieuw te installeren? ( er is net een nieuwe versie, trouwens, 4.16.0)
          amiek

Comment

gedaan ja werkt niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Crash Bekijk Berichten
              Dat je met programma's zoals Limewire een hoop ellende kan binnen halen klopt. Om nu met een link aan te komen, die in 2005 op dat forum geplaatst is, lijkt me niet echt actueel meer.

Het gaat om het principe, zoals je neem ik aan wel begrijpt.

Twee weken geleden was het nog in het nieuws dat je met limewire nog steeds veel schadelijke software kunt binnenhalen, dus de datum is niet belangerijk omdat het met limewire nog steeds het zelfde liedje is.

Maar dat hoef ik (neem ik aan) niet helemaal uit te leggen...

Comment

Ik vind echt dat je onderscheid moet maken in wat je doet met Limewire. Als je alleen mp3tjes download, gaat dat snel en prima en zonder problemen. je kunt er vrijwel alles vinden. Als het echt om software met cracks gaat, die je wilt binnenhalen, ben je dom bezig, want 99,99 % is besmet.
                amiek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roxas Bekijk Berichten
                  ik kijk ook altijd goed uit bij et downloaden,ik gebruik et ook alleen voor muziek :P

Ik zoek et alleen voor muziek etc, want limewire is daar best snel in :P ik trap ook niet in fake dingen

Ik adviseer je toch om I mesh nog eens te proberen, ik gebruik het zelf ook voor mp3's.
                  Als je een bepaald nr niet kunt vinden moet je het misschien eens anders invullen, of de artiesten naam gebruiken, want als je een beetje geduldig zoekt met
                  I mesh kun je nog best veel mp3's vinden....
                  Last edited by runningdeath; 19-01-08, 16:03.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X