mozilla thunderbird mail programma

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • willemijntje
    • Nov 2007
    • 88

    mozilla thunderbird mail programma

    Hoi Hoi

    Ik heb Mozilla Thunderbird geinstalleerd en wil nu een nieuw account aanmaken met mijn huidig e-mailadres maar dit wil niet lukken omdat er al een account bestaat van mijn oude provider en krijg die niet verwijderd weet iemand hier een oplossing voor zodat ik een nieuw account kan maken en de oude kan verwijderen, want die provider heb ik al sinds sept.2007 niet meer.

    Groetjes Willemijntje



    ps ik heb Mozilla Thunderbird nooit eerder gebruikt
    Don't worry over what other people are thinking about you.

    They're too busy worrying over what you are thinking about them.
  • metriod
    Habitué
    • Nov 2005
    • 8729

    #2
    Hoi Willemijn,

    Zie hier (in het Engels) *klik*

    Comment

    • willemijntje
      • Nov 2007
      • 88

      #3
      dat had ik ook al geprobeerd, maar die account kan ik niet verwijderen op die manier
      Don't worry over what other people are thinking about you.

      They're too busy worrying over what you are thinking about them.

      Comment

      • SpyNo
        • Oct 2004
        • 336

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door willemijntje Bekijk Berichten
        dat had ik ook al geprobeerd, maar die account kan ik niet verwijderen op die manier
        Ik vermoed dat je tijdens de installatie van thunderbird gegevens (oude account) hebt geimporteerd uit Outlook Express of uit een ander E-mail programma.

        Als dit zo is verwijder Thunderbird en installeer deze opnieuw.

        Thunderbird Verwijderen:

        * Verwijder thunderbird via Start > Configuratiescherm > Software.

        * Openstaande vensters sluiten en vervolgens computer opnieuw opstarten.

        * Na herstart verwijder dan de map Mozilla Thunderbird in C:\Program Files (als deze nog niet verwijderd is).

        * Ga vervolgens naar Configuratiescherm > Mapopties > tabblad Weergave, en vink daar verborgen bestanden en mappen weergeven aan en sluit af met OK.

        * Verwijder in C:\Documents and Settings\ "willemijntje" \Application Data\ de map Thunderbird (als deze nog niet verwijderd is).

        * In Mapopties verborgen bestanden en mappen niet weergeven aanvinken en sluit af met OK.

        * Maak je prullenbak leeg.


        Thunderbird Installeren:

        * Lees de link door, zodat je eerst alle gegevens hebt om een nieuwe account aan te maken voordat je begint met installeren.



        * Download Thunderbird en installeer deze.

        * Belangrijk: Tijdens installatie, of erna wordt er gevraagt om gegevens te importeren vanuit b.v Outlook Express, vink hier aan niets importeren.


        Succes.
        Last edited by SpyNo; 20-01-08, 00:50.
        M.v.G SpyNo

        Comment

        • willemijntje
          • Nov 2007
          • 88

          #5
          ik heb het nu precies zo gedaan als je zei, maar ik hoefde niets te doen en alles stond er alweer in, ik heb outlook op mijn pc staan maar ik gebruik dat programma nooit zou het misschien een optie zijn om outlook van de pc te verwijderen?

          groetjes willemijntje
          Don't worry over what other people are thinking about you.

          They're too busy worrying over what you are thinking about them.

          Comment

          • SpyNo
            • Oct 2004
            • 336

            #6
            Outlook zou ik niet verwijderen willemijntje. In principe zou het zo moeten zijn als je Thunderbird installeerd en geen gegevens hebt geimporteerd, zou je met een schone installatie beginnen zonder oude gegevens. Het enige wat ik kan bedenken is dat thunderbird niet staat ingesteld als standaard E-mail programma, maar dat dit Outlook is! Om dit dit veranderen klik je met met rechtermuis op je werkbalk > Eigenschappen > tabblad Menu Start > Aanpassen > Tabblad Algemeen. Onder E-mail zet thunderbird als default en sluit af met OK. Probeer hierna je oude accountgegevens nogmaals te verwijderen, en je nieuwe account toe te voegen.
            M.v.G SpyNo

            Comment

            • willemijntje
              • Nov 2007
              • 88

              #7
              alles doe ik precies zo als jij zegt maar mozilla thunderbird blijft om het wachtwoord van de oude account vragen en ik kan niets verwijderen
              Don't worry over what other people are thinking about you.

              They're too busy worrying over what you are thinking about them.

              Comment

              • SpyNo
                • Oct 2004
                • 336

                #8
                Misschien is er toch nog wel ergens een logische verklaring te vinden waarom het niet lukt...ik weet het niet meer, hopelijk iemand anders nog
                M.v.G SpyNo

                Comment

                Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X