Mededeling

Collapse
No announcement yet.

acer orbicam

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• acer orbicam

hey allemaal

ik heb een probleem met mijn orbicam :S
    de laptop die ik heb is een acer aspire 9300 ik heb al naar drivers gezocht en alle drivers opnieuw geinstalleert maar hij doet het nog niet.
    hij doet het wel bij msn maar niet met de snelkoppeling.... als ik die aanklik staat er '' dit programma werkt niet meer''

ik hoop dat iemand mij kan helpen

iemand ???

Comment

moet je even contact opnemen met de acer helplijn

0900-2020767

Wat het precies is weet ik nog niet maar ik had 2 weken terug iemand die het ook had met een 2 weken oude laptop en die vertelde mij dit.
      Ik had hem namelijk gevraagt met Acer te bellen en ze hebben hier een oplossing voor en weten van dit probleem.
      De maar gek dan doe je gewoon genoeg

Comment

Geachte Acer klant,,

Wanneer u naar de volgende directory browsed: C:\Windows\BisonC07, in die map staat het bestand LiveCa07.exe. Wanneer u de toepassing gevonden hebt, dubbel klikt u erop en dan begint de installatie meteen. Dit bestand is niet gelinkt aan shortcuts op het bureaublad of aan programma's, vandaar dat het niet werkte.

Wanneer deze niet te vinden is kunt u deze alsnog van onze website downloaden. Hiervoor zal dan wel eerst alles moeten deïnstalleren (wat betreft de Acer Orbicam software, drivers daarvan en de applicatie) dan rebooten en dan Acer Orbicam driver (Bison) en Acer Orbicam Bison utility 1.0.0.19 downloaden en installeren.

het is opgelost !! deze mail kreeg ik.

http://support.acer-euro.com/drivers...k/as_9410.html is de link met de bestanden voor uw model.

Mocht dit uw vraag niet volledig beantwoorden, dan verzoeken wij u om via onderstaande link te reageren:
        When your request is not answered to your satisfaction, please respond by using the link mentioned below :

Met vriendelijke groet,
        Kind regards,

Call Centre
        Customer Care Desk

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X