Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laptop doet ''raar''

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Laptop doet ''raar''

Kijk als ik mijn laptop opstart, krijg ik de volgende waarschuwingen;

Ik heb een Acer laptop. Kijk als ik mijn laptop opstart, kan ik weinigs doen ,als ik ong een half uur iets doe, dan loopt alles vast ..

Heeft iemand een opslossing?

Comment

Wat als je start in de veilige modus, heb je er dan ook last van?

Comment

Sorry maar hoe moet je dat doen?

Comment

Zie mijn handtekening.

Comment

Klopt 't dat dan in alle vierhoeken van je beeldscherm kotm te staan Veilige Modus en dan stil blijft staan?

Comment

In de chat hebben we even een paar dingen bekeken:
              Logboek komt Niksen niet in.
              Systeemherstel heeft alleen herstelpunt op 25 januari staan, vandaag dus.
              Ik geef je de tip om de laptop te scannen met Spybot en een virusscanner.
              Mocht dat niet lukken zet dan een HijackThis logje in de juiste sectie.
              Tot 20 tellen, dat is past een kunst!

Comment

Ik vergat deze aanwijzingen nog: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=12
                Succes!
                Tot 20 tellen, dat is past een kunst!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zegje Waard Bekijk Berichten
                  Ik vergat deze aanwijzingen nog: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=12
                  Succes!
                  Als je vandaag in de chat komt, kan je zeggen welke virusscanner en spybot ik moet downloaden ik hgeb AGV al..

Comment

Spybot S&D

Ad-Aware 2007 (download hier)

Na instalatie beide programma's updaten,en scannen in veilige modus

Als het scannen geen verbetering geeft,plaats dan een logje,zie daarvoor de link van ZegjeWaard uit #8

Comment

Jongens telkens wanneer ik via F8 de normale windows opstarten optie kies, start de laptop toch in de vielige modus en dan kotm er een zwart scherm, en in alle vierhoekejs staat Veilige modus, maar ik kan niet internetten en dan die virusscanner ect. downloaden wat metroid zei...

Comment

Hoe zit het met de Veilige Modus met Netwerktoegang? Kom je daar wel in?

Comment

Als ik die optie kies, komt er linksboven een streep en weg streep en weg enz. dus..

Comment

In de Veilige Modus, doe dan Start > Uitvoeren > msconfig
                            Zie je daar een vinkje voor /SAFEBOOT bij het tabblad BOOT.INI ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
                              In de Veilige Modus, doe dan Start > Uitvoeren > msconfig
                              Zie je daar een vinkje voor /SAFEBOOT bij het tabblad BOOT.INI ?
                              Kijk het probleem met Veilige Modus is, dat ik geen bureaublad kan zien..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X