Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwste nVIDIA drivers installeren.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwste nVIDIA drivers installeren.

Ik wil de allerlaatste (nieuwste) nVIDIA drivers installeren.
    Ik heb deze grafische kaart:

Bij het installeren krijg ik deze foutmelding:

Zijn er andersoortige drivers geïnstalleerd, hoe kan ik zien welke, en hoe kan ik die verwijderen?
    A.H.
    Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
    maar ook het spoor, dat je achterlaat.

De "nieuwste" drivers werken niet voor zo'n oud kaartje, en waarom wil je dat als het goed werkte? geloof maar niet dat er voor zo'n oud kaartje iets aan toegevoegd zou worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pearl Bekijk Berichten
      De "nieuwste" drivers werken niet voor zo'n oud kaartje,
      Oud kaartje is pas minimaal 6 jaar oud......

Werkt het niet, dan kun je toch altijd het oude stuurprogramma terug zetten
      A.H.

Comment

Ik raad je ook af om hiervoor de nieuwste driver te installeren. Ik heb de kaart zelf ook lang gebruikt en gebruikte altijd driver versie 29.42 of 30.82. Hiervan is bekent dat ze zonder problemen met dit kaartje werken:

Let op,
        Dit zijn drivers voor Windows XP en Windows 2000!!

29.42

30.82

Let op,
        Dit zijn drivers voor Windows 98(se) en ME!!

29.42:

30.82:
        Last edited by Crash; 28-01-08, 21:04.
        Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
        Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
        Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
        Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
        Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
        Branders; Plextor 820SA.
        Speakers; Logitech z5500.
        Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Er is nu geïnstalleerd NVIDIA Forceware 56.73.
          Er is beschikbaar NVIDIA Forceware 169.21 WHQL

Dus stel dat ik zou dit willen installeren,( dat doe ik niet op jullie advies) dan zou ik de oude versie eerst moeten verwijderen en daarna de nieuwe installeren.
          A.H.

Comment

Je moet altijd eerst de oude driver verwijderen, voordat je een nieuwe(re) installeerd. Helaas zijn er mensen die beweren om het er gewoon overheen te installeren. Om conflicten te voorkomen, doe je dit niet.

Als je videokaart nu prima werkt, lekker de driver laten staan die je nu gebruikt.
            Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
            Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
            Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
            Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
            Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
            Branders; Plextor 820SA.
            Speakers; Logitech z5500.
            Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X