Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn ping te hoog?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• mijn ping te hoog?

Ik heb hier een probleem met rakion. Ik wil een kamer in gaan, en dan zie ik opeens bij sommige mensen de ms: steeds hoger oplopen. en dan word ik de kamer uitgezet met de volgende melding: Your connectionspeed with one of the users in the room you chose to enter is very slow. Please use another game.

Dit krijg ik bij alle rooms waar ik in ga en ik word er binnen 10 s uitgegooid. Als ik gewoon training doe doet het spel het wel perfect.
    Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? met vr gr Tjeerd!

Ik heb getest wat mijn ping was 11ms
    Ik heb een windows xp proffesional met een nvidea gfoce 7300 GS 512mb en ik heb een RAM geheugen van 1024 mb

Dat je ping te hoog is om online te gamen lijkt me nogal raar.

Ik speel zelf call of duty 2 veel online ik heb dan gemiddeld een ping van 35ms.
    Soms zie je mensen met een ping van 100ms of meer.

En aan je ping kun je niks veranderen, misschien download programma's (azureus b.v.) afsluiten, als je die gebruikt.
    KLIK HIER voor een vergroting!
    (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Comment

nee

Nee het ligt niet aan downloaden. ik denk dat het aan mijn router ligt, maar kan iemand dit bevestigen en misschien een oplossing weten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tjeerdie Bekijk Berichten
        Nee het ligt niet aan downloaden. ik denk dat het aan mijn router ligt, maar kan iemand dit bevestigen en misschien een oplossing weten?

Dat denk ik niet, dan had je geen 11ms gehaald bij de test die je gedaan hebt.

Ik denk eerder dat de fout in de game zit.
        En misschien moet je eens proberen het spel opnieuw te installeren.

En je had het over rooms, zijn er geen rooms uit Nederland of Duitsland?
        Want het kan zijn dat je steeds een room uit b.v. America pakt.

Na mijn weten werkt de router perfect..
        Last edited by runningdeath; 29-01-08, 18:43.

Comment

het is heel vaag

ik heb voor om te testen ook ff het spel Gunz geinstalleerd. Hier werkt iets ook niet goed (nog steeds niet moet ik zeggen, dit had ik 3 maanden geleden ook). Want als ik in een server ga staat iedereen na 1 seconde stil en zijn ze dus timed out. Ik heb dus volgens mij eenzelfde probleem, zowel bij rakion als bij gunz. Als ik bijvoorbeeld battlefield vietman of call of duty 4 online speel, doetie het wel gewoon goed.

Plz help mij

Comment

misschien ligt het aan een of andere port

Misschien ligt het aan een of andere poort die open moet staan(weet niet cker). zou niet wete welke en hoe ik em ope moet doen. als het aan een port ligt

Comment

Dan ligt het in elk geval niet aan je router.
              Ik denk dat het toch aan die games moet liggen.
              Heb je die 2 games al eens opnieuw geinstalleerd, misschien helpt dit?
              Rakion is een gratis te downloaden game dacht ik, is er dan misschien niet een nieuwere versie?
              Hier is de laatste versie van Rakion.
              Voor de rest weet ik het ook niet precies ik ken die games verder niet.
              Last edited by runningdeath; 29-01-08, 19:09.

Comment

nee

Met rakion hep je altijd de nieuwste versie omdat je het via een launcher opstart. Die chect automatisch of er updates zijn. en het ligt niet aan de games, want die heb ik al tig keer opnieuw geinstalleerd

help mij a.u.b.

Comment

Your connectionspeed with one of the users in the room you chose to enter is very slow.

Dat betekend.

Dat is een ping systeem, De game gaat nogal zeuren als je een connectie hebt van nederland tot zuid afrika. Vandaar ook de verschillende pings. Het is gewoon het best om nederlanders only servers in te gaan

Dus dat betekend: als er iemand anders in die server zit met een hoge ping (999ms) kan jij er simpel weg niet in.
                  Dit is gewoon een zeer irritante fout in de game waar je helemaal niks aan kunt doen.

Het ligt gewoon aan de game, je moet even een server uit Europa zoeken en daar ook even proberen........
                  Last edited by runningdeath; 29-01-08, 19:37.

Comment

maar

Ik zit altijd al in een europese server. Als je de game start zie je verschillende namen (europeI, europeII, america..........) Maar ook al ga ik alle servers af, ze doen het allemaal niet.

help mij a.u.b.

Comment

Ik denk dat je dan een groot probleem hebt, hier kun je in principe helemaal niks aan doen.
                      Jij wordt steeds uit het spel gekicked omdat er domme mensen op de wereld zijn met een trage internet verbinding (vooral Polen ).
                      En omdat er een systeem in het spel zit dat als er iemand met een hoge ping in een server zit kan er niemand meer bij omdat de server aan een soort van (overflow error) krijgt ofzo.

Het is een fout in de game waar je dus helemaal geen f*** aan kunt doen.

Comment

maar

maar dan snap ik niet dat bij een vriend van me. met hetzelfde internet pakket, wel alle servers in kan

Comment

Ja oke dat is idd wat vaag.

Heeft jou windows firewall het spel wel geaccepteerd?

Comment

Probleem nog niet opgelost

Weet iemand hoe dit kan?
                            help mij aub

Comment

als je dual core of qaud core hebt moet je ff bij de Processen ( alt control delete) op affiniteit te drukken en dan ff een van de vinkjes uit vinken..

en mss zijn je het je Quality opties te verlagen..

anders downloads en of bittorrent uit zetten...
                              of als internet er achter aan staat dat uit zetten of Xfire uit zetten

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X