Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dwwin.exe en drwtsn32.exe fouten, wat is het probleem?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• dwwin.exe en drwtsn32.exe fouten, wat is het probleem?

hallo,

als ik mijn computer afsluit krijg ik altijd een dwwin.exe fout ... wat is de oorzaak daarvan, kan dat uit onderstaande log afgeleid worden?

ik weet dat het gelinkt is aan dokter watson, diezelfde software (maar dan als drwtsn32.exe) geeft ook een alarm als ik met outlook express 6 een mail wil verzenden. Het is dan gelinkt aan volgende error:

Vastgelopen toepassing: msimn.exe, versie: 6.0.2900.2180, vastgelopen module: hungapp, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00000000.

Kunnen jullie mij helpen?

thx kevenepo

<<<< Logje weggehaald >>>>
    Last edited by Marckie; 01-02-08, 09:27.

Hijackthislogje weggehaald. (logjes enkel posten in de hijackthis-sectie aub)
    Je logje vertoonde geen sporen van malware.
    Dit probleem ga je niet met hijackthis kunnen oplossen.

Comment

Je kunt Dr Watson ook uitschakelen:

Start/uitvoeren-> intikken: regedit-> ENTER

Ga naar de volgende sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AeDebug

In het rechterwindow zie je AUTO staan. Hierop rechtsklikken, kiezen voor 'Wijzigen'. Vul bij waargegevens een 0 in en klik op OK. Register afsluiten, opnieuw opstarten en de 'hulp' van dr. Watson zie je niet meer terug.

Mijn website: Sape van der Ploeg fotografie Laatste update: vrijdag 14 maart 2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ikself Bekijk Berichten
        Je kunt Dr Watson ook uitschakelen
        Dit zou ik niet aanraden: het programma geeft soms een oplossing als je je rapport verzendt. Veel mensen weten dit niet, en hebben een hekel aan het programma, maar dat komt simpelwag gewoon omdat het alleen verschijnt als er iets fout gaat. Het programma geeft evt. ook pas een oplossing als je een rapport hebt verzonden, en dit van tevoren niet goed vermeld.
        MAXXO

Comment

hoe moet het dan verder?

kevenepo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kevenepo Bekijk Berichten
            hoe moet het dan verder?
            Fouten tijdens het afsluiten kunnen vaak voorkomen worden door de User Profile Hive Cleanup Service te installeren. Probeer dat eerst eens.
            Overigens kun je Dr. Watson best uitschakelen. Die veroorzaakt vaak meer problemen dan ie oplost. Vastlopers zoals je met Outlook Express hebt zijn daar een typisch voorbeeld van.
            Last edited by Guus abc; 05-02-08, 12:45.
            Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

opgelost!

thx

kevenepo

Comment

Hallo Ewold1963,
                Je dient voor nieuwe vragen een eigen topic aan te maken.
                Jouw vraag staat nu hier: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=52901
                ________
                ________

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X