Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Achtergrond stelt niet in

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Achtergrond stelt niet in

avondd!

ik heb sinds 2 dagen dat als ik Bureaublad >> Eigenschappen >> Tablad Bureaublad en dan een afbeelding instel om als achtergrond te doen, dat die dat niet doet.

De achtergrond blijft blauw, terwijl dat beeldscherm zegt dat die afbeelding is ingesteld.

Enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Greets
    emile

Oorspronkelijk geplaatst door Roxas Bekijk Berichten
    Enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
    Kijk eens of dit wil helpen: Klik rechts op je bureaublad en schakel via het snelmenu de optie Active Desktop in.
    Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

gelukttt
      thnxx!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roxas Bekijk Berichten
        gelukttt
        thnxx!!
        Graag gedaan.
        Nog wat info: Afbeeldingen die als JPG, GIF of PNG opgeslagen zijn, kunnen alleen als achtergrond gebruikt worden als je Active Desktop is ingeschakeld. Voor BMP-afbeeldingen geldt dat niet - die kun je altijd als achtergrond gebruiken, of Active Desktop nu wél of niet ingeschakeld is. Wallpapers kun je dus het best altijd als BMP opslaan. (Overigens wel vreemd dat je geen waarschuwing kreeg. Als ik in Win 2000 een JPG op mijn desktop wil zetten en AD staat niet ingeschakeld, dan volgt er een melding dat deze ingeschakeld moet worden.)
        Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

ja idd bij mij ging de achtergrond toen gewoon op de bijkleur (die je ook kan instellen als je een achtergrond hebt die niet gespreid is.)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X