Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows XP SP3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows XP SP3

heeft het zin om SP3 te instaleren?
    en werken alle SP2 prgramma's er dan wel op ?
    DL Link SP3
    Last edited by Clow; 01-02-08, 13:32.

Die link die je geeft is de Release Candidate, en werkt niet op de Nederlandse versies van XP. Als je de RC installeert moet je hem weer verwijderen als je de echte SP3 wilt installeren, dus ik zou het je afraden om deze te downloaden.

En ja alle programma's blijven werken.

Comment

en wanner word de ''echte'' SP3 dan released en als die dat al is kan ik hem niet vinden

Comment

Ik verwacht hem binnen 2-3 weken, maar de datum staat nog niet vast. Je merkt het vanzelf als je regelmatig bij Microsoft/Windows Update kijkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
          Ik verwacht hem binnen 2-3 weken, maar de datum staat nog niet vast. Je merkt het vanzelf als je regelmatig bij Microsoft/Windows Update kijkt.
          windows update site doet het niet bij mij of ik nou firefox of IE6/7 gebruik

Comment

Probeer eens start > uitvoeren > wupdmgr

Comment

dan loopt de PC vast

Comment

Dan moet je de nieuwssectie van Nucia maar in de gaten houden. Zodra SP3 uit is wordt dat toch meteen geplaatst. En dan kan je hem hoogst waarschijnlijk van download.microsoft.com halen.

Nog even geduld.

P.S. Via automatische updates zou hij ook binnen moeten komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
                  Dan moet je de nieuwssectie van Nucia maar in de gaten houden. Zodra SP3 uit is wordt dat toch meteen geplaatst. En dan kan je hem hoogst waarschijnlijk van download.microsoft.com halen.

Nog even geduld.

P.S. Via automatische updates zou hij ook binnen moeten komen.
                  automatic updates = doeth het niet
                  microsoft updta = doet het niey
                  wat jij net zei = doet het niet
                  download.microsft.com DOET het

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Clow Bekijk Berichten
                    download.microsft.com DOET het
                    XP Service Pack 3 (final) is nog niet uit.

Dus als download.microsoft.com werkt, moet je gewoon afwachten tot SP3 uit is. Dat zie je vanzelf, aangezien het dan toch meteen de populairste download van Microsoft is.

En zoals ik al zei, let op de nieuwssectie.

Comment

Verwacht werd begin maart, er doen geruchten de ronde over half februari. Wat het ook wordt: invloed heb je er niet op.

Ik heb hier een artikel over geschreven, je kunt het hier vinden .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X