Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kwaliteit van filmpje is slecht na uploaden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kwaliteit van filmpje is slecht na uploaden

Hoi

Ik wilde net een filmpje (van de pups) die ik aangepast heb via windows movie maker,uploaden via google - video.De kwaliteit van het filmpje is voor ik het wilde uploaden heel goed.Nadat het filmpje was geupload,was de kwaliteit ineens minder,(een beetje een blokkerig beeld) hoe kan dit?

Alvast bedankt.

Metriod

Oorspronkelijk geplaatst door metriod Bekijk Berichten
    Ik wilde net een filmpje (van de pups) die ik aangepast heb via windows movie maker,uploaden via google - video.De kwaliteit van het filmpje is voor ik het wilde uploaden heel goed.Nadat het filmpje was geupload,was de kwaliteit ineens minder,(een beetje een blokkerig beeld) hoe kan dit?
    Ik denk dat het dan onderweg ergens gecomprimeerd is. Download het filmpje eens van Google Video en vergelijk de bestandsgrootte ervan met het origineel. Als die een stuk kleiner is geworden, is je filmpje met een hoge compressie opgeslagen. Dat veroorzaakt een blokkerig beeld - net als bij een JPEG die je met (te) hoge compressie opslaat.
    Last edited by Guus abc; 03-02-08, 11:34.
    Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Het is inderdaad kleiner.Maar ik heb het nu via myvideo.nl gedaan,daar is het een stuk beter.

Comment

Ik probeerde het net nog eens via google (met hetzelfde filmpje) maar als ik dan wil beginnen met uploaden krijg ik: De verbinding werd geherinitialiseerd

Neem ik een standaard filmpje dat bij Vista zit,dan doet die het wel

Comment

Gisteren had ik het opnieuw gedaan bij google,met het zelfde filmpje,en nu was het wel goed

Comment

Dat ligt aan de site waar je het bestand upload.
            YouTube, Video Google, etc. maken gebruik van een script dat bestanden automatisch worden gecomprimeerd, om zo meer ruimte beschikbaar te houden, maar dit heeft een negatieve uitwerking op bestanden die je daar upload.

(\_/)
            (o.o)
            (><)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X