Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Update KB936181 wordt herhaaldelijk aangeboden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Update KB936181 wordt herhaaldelijk aangeboden

KB936181: Beveiligingsupdate voor Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2

deze update wordt me al sinds 22/01/08 dagelijks aangeboden en ik kan er niet achter komen wat het is wel op microsoft site(s) geweest maar ik kan er niet wijs uit worden. Ik heb ook wat dingen geprobeerd maar de update blijft maar terugkomen, heel vervelend.

Wat kan ik doen?

*Vista Home Premium Nederlandse versie 32 bit

Je klikt elke keer gewoon op updates installeren?

Comment

Ja hij wordt elke keer opnieuw aangeboden..

Comment

Heb je dit al gelezen?

Comment

Ja ik heb dat gelezen en deze stap uitgevoerd:

• Als het bestand Msxml4.dll is vergrendeld, wordt het bestand mogelijk niet bijgewerkt als u beveiligingsupdate 936181 toepast. U kunt dit probleem omzeilen door met de volgende opdrachten Msxml4.dll te verwijderen:

• MsiExec.exe /uninstall {37477865-A3F1-4772-AD43-AAFC6BCFF99F} /passive
          • Del %windir%\system32\msxml4.dll

En dat MSXM gebeuren heb ik ook opnieuw gedownload maar het blijft terugkomen. Ik denk dat de oplossing wel op die pagina te vinden is maar ik kom er zelf alleen niet uit omdat ik niet weet welke handeling bij mijn probleem hoort..
          Last edited by G04N; 04-02-08, 12:26. Reden: spelling

Comment

KB936181: Beveiligingsupdate voor Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2

deze update wordt me al sinds 22/01/08 dagelijks aangeboden en ik kan er niet achter komen wat het is wel op microsoft site(s) geweest maar ik kan er niet wijs uit worden. Ik heb ook wat dingen geprobeerd maar de update blijft maar terugkomen, heel vervelend.

Wat kan ik doen?

*Vista Home Premium Nederlandse versie 32 bit

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X