dll bestand??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • ansje
    • Feb 2008
    • 58

    dll bestand??

    Ik ben al enige tijd op zoek naar wat probleempjes met mijn laptop en een collega wees mij op jullie forum omdat ze al heel veel en goed is geholpen.
    Ik zal mijn eerste probleem voorleggen,
    bij het opstarten van de computer krijg ik een popup over een probleem met een dll bestand, ik heb er een printscreen van gemaakt maar lukt me niet hem hierin te plakken, kan dit ook anders???

    hoop op een reaktie,
    groeten en bedankt alvast voor de genomen moeite
  • tommeke
    • Sep 2007
    • 151

    #2
    je kunt het ook als een bestand toevoegen.
    Boven de ruimte waar je kunt typen staan er icoontjes.
    1 van die icoontjes is een paperclip, klik erop.
    Dan kom je op een venster waar je de naam van je document kunt intypen: klik op bladeren en zo zoek je je bestand op, en dan nog uploaden.

    Comment

    • Crash
      Erelid
      • Aug 2004
      • 5961

      #3
      Welkom op Nucia.

      Welk DLL bestand gaat de melding over?
      Grtz Lex.

      Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
      Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
      Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
      Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
      Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
      Branders; Plextor 820SA.
      Speakers; Logitech z5500.
      Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

      Comment

      • ansje
        • Feb 2008
        • 58

        #4
        ah dat is net als in de mail, ik ga het proberen toe te voegen, moet het even aanpassen omdat het bestandje groter dan 100kb is maar ik denk dat het zo moet lukken.
        wel snel trouwens jullie reaktie's, leuk
        Bijgevoegde Bestanden

        Comment

        • Crash
          Erelid
          • Aug 2004
          • 5961

          #5
          Zou wel eens spijware kunnen zijn.
          Maak even een Hijackthis log en laat die door een expert nakijken in een andere sectie.

          Lees dit bericht goed door:


          Kijk hier voor uitleg Hijackthis:


          Plaats daarna je Hijackthis log in de volgende sectie:


          Vermeld daar ook je probleem erbij.
          Grtz Lex.

          Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
          Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
          Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
          Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
          Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
          Branders; Plextor 820SA.
          Speakers; Logitech z5500.
          Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

          Comment

          • ansje
            • Feb 2008
            • 58

            #6
            na het plaatsen van mijn log kwam er een advies om iets aan te vinken en na het herstarten van mijn laptop was het hele probleem opgelost.
            bedankt

            Comment

            • Crash
              Erelid
              • Aug 2004
              • 5961

              #7
              Graag gedaan. Je kunt de status van de vraag even op "opgelost" zetten, links boven op de pagina. Anders krijg je een mailtje van onze "waakhond" Idefix.
              Grtz Lex.

              Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
              Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
              Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
              Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
              Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
              Branders; Plextor 820SA.
              Speakers; Logitech z5500.
              Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

              Comment

              • ansje
                • Feb 2008
                • 58

                #8
                arg dat had ik niet gezien, voor de volgende keer zal ik er zeker gebruik van maken

                Comment

                Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X