Mededeling

Collapse
No announcement yet.

outlook hangt steeds en documenten openen lukt niet meer op oude manier

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• outlook hangt steeds en documenten openen lukt niet meer op oude manier

Hoi ik ben net doorgestuurd naar jullie, van de Hijackafdeling, nu mn pc schoon is van malware. Ik heb sinds kort een slecht werkende outlook, en kan sommige documenten niet meer openen op de manier die kortgeleden nog werkte.

"Als ik een mail probeer te beantwoorden blijft mn outlook steeds vast hangen.
    Hij zegt dan in een venstertje wat in beeld komt: starting microsoft office word 2003 as your email editor. Op dat venstertje blijft hij dan hangen. Geen beweging meer in te krijgen, dus dan ga ik via contr alt delete naar taakbeheer om de actie te beeindigen.
    Daarna gebeurde dit ook als ik een nieuwe mail wilde openen.
    Ik zag dat er adressen geblokt zijn, die ik niet geblokt heb.

Ook lukt het vandaag net als gisteren niet om een bepaald document rechtstreeks onder "mijn documenten" te openen (via die standaardplek die xp daarvoor heeft als je op start hebt geklikt). Heel veel later opent ie dan een lege wordpagina. Als ik via die route dan het document wil openen lukt het wel.

Net liep ik weer vast, en stond er dat een programma Cicero UI wnd frame niet kon worden beeindigd, bla bla.
    Ken je dat? Ik weet niet wat Cicero is. Niet een programma wat ik zelf heb aanstaan zover ik weet.

Hebben jullie enig idee wat er aan de hand is?
Sorry, you are not authorized to view this page
Working...
X