Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Limewire werkt niet meer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Limewire werkt niet meer

Limewire start perfect op, hij maakt verbinding met internet, allemaal geen probleem. Maar als ik dan een zoekactie start vindt hij gewoonweg niets. Wat ik ook intyp, hoe bekend het ook is, nooit komen er nog resultaten op mijn scherm. Aan wat kan dit liggen?
    'k Heb mijn harddisk volledig gescand, van alle spyware en cookies ontdaan maar het probleem blijft. Ik heb reeds een logje gemaakt met hijackthis. Deskundigen op dit forum wisten me te zeggen dat het een 'schoon' logje is, dus daar kan het probleem al niet liggen. Maar waar dan wel?

Hoi,

Heb je Limewire en/of Java al eens verwijderd?

EDIT:
    Ik zie in je logje,dat je een oude versie van Java gebruikt.Deze kunnen lekken bevaten.Doe het volgende:

Download Java Runtime Environment (JRE) 6u4.

* Scroll omlaag naar : "Java Runtime Environment (JRE) 6u4".
    * Klik op de "Download" knop aan de rechterkant.
    * In het uitklapmenu rechts naast Platform, selecteer Windows
    * Vink aan: "I agree to the Java SE Runtime Environment 6 License Agreement", en klik op Continue.
    * De pagina zal herladen.
    * Klik op de jre-6u4-windows-i586-p.exe link ONDER Windows Offline Installation en bewaar het naar je Bureaublad.
    * Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!
    * Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
    * Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.
    * Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
    * Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
    * Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
    * Dubbelklik vervolgens op jre-6u4-windows-i586-p.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren.
    Last edited by metriod; 06-02-08, 12:48.

Comment

Limewire wel, een nieuwere versie zelfs geïnstalleerd maar probleem blijft hetzelfde.
      Java nog niet verwijderd. Maar heb dit toch nodig?

Comment

Zie me aangepaste bericht Je hebt Java nodig ja.

Comment

Heb ik nu gedaan maar het levert geen resultaat op, het probleem blijft

Comment

Ga eens naar hulpmiddelen,opties,klik op filters haal daar het vinkje weg bij gebruik inhoudsfilters en druk op toepassen en ok. Klik vervolgens op zoeken dit vind je ook terug onder opties,klik op kwaliteit en vink aan alle kwaliteiten weergeven druk ook op toepassen en ok. Controleer of je ook op het zoeken scherm staat daarmee bedoel ik dat de zoeken tab moet opgelicht zijn.

Comment

Stond allemaal reeds zoals jij het vroeg dus daar zit het probleem dus niet. Toch bedankt voor de poging.

Comment

Ik weet helaas geen andere oplossing(en),zelf gebruik ik al een heletijd geen Limewire meer.

Comment

limewrie zorgt bij ook voor problemen, limewire is een soort van "veroudert" gebruik frostwire eens, bijna hetzelfde.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X