Mededeling

Collapse
No announcement yet.

msn explorer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• msn explorer

Sinds vandaag is op onze pc live messenger 8.5 geinstalleerd (de nieuwste geloof ik) icm windows live mail.

Alleen, nu werkt msn explorer niet meer. Als we daar met ons account in willen loggen krijgen we deze melding: "msn messenger service is niet op deze computer geinstalleerd, deze service is essentieel en moet worden hersteld om msn explorer weer te kunnen gebruiken. Wil je msn messenger service herstellen?"

Maar messenger is wel degelijk geinstalleerd. Kunnen daar ook gewoon aanmelden. Weet iemand waar dit aan ligt en hoe we msn explorer weer werkend krijgen? gebruiken de kids nl altijd als ze op msn gaan.

Bovendien, als ik op 'msn nu herstellen' klik, gebeurt er niets.
    Ook msn explorer al opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat.
    Last edited by Irene; 06-02-08, 18:33.

Voor zover ik weet werkt MSN Explorer niet meer i.c.m. Windows Live Messenger.
    Er is ook al 5 jaar geen update meer voor gekomen, dus aan de veiligheid twijfel ik ook.

Ik zou Internet Explorer, Firefox of Opera gaan gebruiken, als ik jou was.

Comment

msn messenger service
      Dit kan óf duiden op de Messenger Service óf op (en dat denk ik) MSN Messenger 4.7, de versie die standaard met Windows XP kwam.
      Dit is niet Windows Live Messenger.

De oude MSN Messenger kan je terugplaatsen via configuratiescherm -> software -> Windows onderdelen.

Ik zal eens bij een maatje van me informeren of MSN explorer bij hem nog werkt. Op Vista zit 'ie ook niet meer ingebakken en bij XP viel de populariteit ook wel mee. Het begroeten was wel grappig maar verder.. :-).

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Zelf gebruik ik altijd firefox, maar de kids hebben in msn explorer hun favorieten allemaal staan.
        Als ik de oude messenger herstel, dan hebben we weer geen windows live mail, toch? En dat bevalt prima.
        En als msn explorer niet meer werkt met windows live 2008, kan ik het dan verwijderen?

De versie die er hiervoor op zat van live messenger was 8.1. toen werkte msn explorer nog wel gewoon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
          Voor zover ik weet werkt MSN Explorer niet meer i.c.m. Windows Live Messenger.
          Er is ook al 5 jaar geen update meer voor gekomen, dus aan de veiligheid twijfel ik ook.

Ik zou Internet Explorer, Firefox of Opera gaan gebruiken, als ik jou was.
          De vorige versie was ook al windows live messenger 8.1 en toen werkte het dus nog wel gewoon

Comment

Favorieten kan je nog wel ergens terugvinden. Start maar eens een zoekopdracht naar *.url. Daarna lijkt het mij beter om MSN Explorer te verwijderen, en gewoon Firefox te gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irene Bekijk Berichten
              Zelf gebruik ik altijd firefox, maar de kids hebben in msn explorer hun favorieten allemaal staan.
              Als ik de oude messenger herstel, dan hebben we weer geen windows live mail, toch? En dat bevalt prima.
              Nee, dat is Windows Messenger. Jij maakt gebruik van Live Messenger.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

begrijp hier even niet wat je bedoelt eagle

Comment

Windows Messenger - MSN Messenger - Windows Live Messenger.
                  De Messenger-tijdslijn.

Comment

Je moet even Windows Messenger opnieuw installeren om te kijken of dat werkt.
                    Dit doe je door te gaan naar Configuratiescherm -> Software -> Windows onderdelen toevoegen of verwijderen -> Windows Messenger.
                    Óf het werkt weet ik niet, je kunt het altijd proberen .

Over je bericht per privébericht: dat weet ik niet, ik ken Live Mail niet (ken het wel, gebruik het niet). Zal het even iemand vragen.

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
                    Windows Messenger - MSN Messenger - Windows Live Messenger.
                    De Messenger-tijdslijn.
                    Om het makkelijk te houden zeg maar *kuch*.

Comment

Windows Live Mail werkt via een speciaal iets. Het is het beste te vergelijken met IMAP. Berichten die je in Windows Live Mail verwijderd, in een bepaalde map plaatst, of iets anders, dat gebeurt ook online. Dus als je daarna de webmail opent dan zijn de acties die je WLMail gedaan hebt daar ook uitgevoerd, en andersom.

Comment

Eagle, windows messenger staat er gewoon nog op, is nooit verwijderd.

Comment

Misschien is er iemand die van alles weet over live mail; ik probeer nl mijn pop3 account te importeren, heb de server voor inkomende en uitgaande mail correct ingevuld. Poort inkomend 25 en uitgaand 110, maar op een of andere manier krijg ik steeds een foutmelding bij het ontvangen/verzenden. 0x8007007A.
                          De hotmail die erin staat werkt wel prima. Iemand een idee?

Comment

Ik pas even. MSN Explorer is voor zover ik weet al een tijdje geleden in de steek gelaten en Windows Live Mail gebruik ik niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Wikipedia over MSN Explorer
                            Toch bestaat er een website met de titel "Windows Live Explorer", en deze site lijkt veel op een geactualiseerde versie van MSN Explorer, maar is nog verre van compleet. Wie de site gemaakt heeft, en wat de bedoeling hiervan is, is onduidelijk.

Comment

msn explorer

Hallo Irene,

Ik had ook hetzelfde probleem, maar ik heb het volgende gedaan.
                              Verwijder msn explorer en messenger live van je computer. Daarna instaleer je msn explorer van deze site : http://explorer.msn.nl/ en je instaleer daarna messenger 7.5 van deze site:
                              download, software, update, Microsoft, product, computer, PC, Windows, Office, server, MSN, Live, game, Xbox, security, driver, install, trial, preview, demo, popular

Je krijgt de melding dat er een nieuwere versie is, je klik op ok. Het instaleert een versie van messenger live maar die werkt wel met msn explorer. Bewaar de sites in je favorieten voor als je het nog eens nodig mocht hebben. Laat me weten of het gelukt is.

Naida

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X