Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Postvak in leeg binnen Outlook Express

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Postvak in leeg binnen Outlook Express

Gisteren heb ik ogenschijnlijk een crash gehad en nu kan ik binnen OE mijn oude mails niet meer zien. Ik gebruik XP en wanneer ik zoek naar de DBX files dan zie ik een Postvak IN.dbx en een Postvak IN (1).dbx. Alleen laatstgenoemde kan ik opnieuw importeren. Dit terwijl de Postval IN.dbx gezien de grootte nog alle oude mails zou moeten bevatten. Ook het verwijderen of hernoemen werkt niet. Telkens wanneer ik Outlook Express open dan wordt automatisch een nieuwe Postvak IN (1).dbx aangemaakt.

Wie kan mij helpen?

weet je wat de oorzaak kon zijn van de crash : virussen, veel zware programma's tegelijk ... Misschien kun je systeemherstel gebruiken en ook zeker je pc eens scannen als dat lang geleden is.

Comment

De crash ontstand tijdens het comprimeren. Er stonden op dat moment geen verdere programma's open en ook een goede virusscanner is aanwezig (NOD 32).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wopereis Bekijk Berichten
        De crash ontstand tijdens het comprimeren. Er stonden op dat moment geen verdere programma's open en ook een goede virusscanner is aanwezig (NOD 32).
        Hebben wij het hier over dezelfde pc:
        Helpmij.nl is een gratis computerforum om je te helpen met al je computervragen
        A.H.
        Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
        maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

ja dat klopt

Comment

In dat geval zullen wij hier niet meer voor je kunnen doen. Je postvak in is beschadigd, door de crash tijdens het comprimeren.
            amiek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X