Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows hangt in het begin

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows hangt in het begin

Hi
    Ik ben geholpen aaan de hijackthis forum, maar ze hebben me doorverwezen naar hier
    Het probleem is dat WINDOWS scherm blijft hangen bioj WELKOM in het begin, dan trek ik meestal kabel van mijn laptop eruit en dan er terug erin
    dan werkt het wel, maar ik snap niet wrm het blijft hangen, hangen is echt dat het niet verder gaat !!!, niet dat het trager is
    ;-) thx

Oorspronkelijk geplaatst door zmulk Bekijk Berichten
    dan trek ik meestal kabel van mijn laptop eruit en dan er terug erin
    bedoel je de kabel van de batterij? Het zou raar zijn als door je batterij je laptop niet opstart...
    probeer eens in de veilige modus op te starten (zonder die truc met die kabel)
    (dit kan je door waarschijnlijk F8 te drukken bij het bootscreen en dan veilige modus te selecteren.
    ik hoor het wel of het lukt of niet

Comment

Met "de kabel" bedoel je de netwerkkabel, neem ik aan?

Comment

Haha nee nee, ik bedoelde de kabel van de batterij, als mijn batterij vol is haal ik de batterij eruit zodat de levensduur niet vervalt van mijn batterij :-)
        en blijft die alleen aan het net verbonden :-), en als ik die kabel eruit haal dan is dat gelijk aan resetten, dit doe ik al 1 jaar, zonder problemen, dus hier ligt het niet aan, ik heb onlangs mijn laptp geformateerd, na deze heb ik soms het probleem dat het brlijft hangen op de WELKOM scherm van Windows!!!

Comment

nog nooit van gehoord dat iemand reset met zijn batterij
          hoe oud is je batterij?

Comment

Ok vergeet dat batterij gedoe, want daar ligt het helemaal niet aan ! :-)
            Het probleem is dat mijn pc blijft hangen op het welkom scherm van WINDOWS XP en blijft echt hangen, te lang, blokkeerd denk ik?
            kunnne jullie me daarme helpen aub ?
            dank je wel

Comment

Heb je al in de veilige modus gestart, zoals eerder voorgesteld?

Comment

ja,
                maar dit gebeurd niet elke keer
                het gebeurd soms?
                dusssss

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X