Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Canon: afhankelijkheidsservice kan niet worden gestart

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Canon: afhankelijkheidsservice kan niet worden gestart

Op de een of andere manier krijg ik mijn Canon Acces Library niet meer aan de praat (waarmee ik de camera aan pc koppel)

ALs ik op het tabblad services de service CAL8 wil starten krijg ik een "fout 1068 afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart"

Ga ik kijken van welke services de CAL8 afhankelijk is zie ik dat deze allebei aanstaan. Opnieuw installeren van de software haalt niets uit...

Heeft iemand een idee wat ik kan doen?

Staan er foutmeldingen in je logboeken? of (is dan bolletje).

START > uitvoeren > (intikken) EVENTVWR (enter)
    Tot 20 tellen, dat is past een kunst!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zegje Waard Bekijk Berichten
      Staan er foutmeldingen in je logboeken? of (is dan bolletje).

START > uitvoeren > (intikken) EVENTVWR (enter)
      Daar vind ik dit:
      "De Canon Camera Access Library 8-service is afhankelijk van de Windows Image Acquisition (WIA)-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
      Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen inschakelde apparaten met zich heeft verbonden.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie"

En daardoor kwam ik erop dat ik Windows Image Acquirer had uitstaan op een of andere manier. Ik denk dat ik iets te enthousiast heb opgeruimd...

Nadat deze gestart was startte ook CAL8 op... en het hele zaakje werkt weer.

Thanx voor de logboek-tip...

Comment

Graag gedaan Error!
        Tot 20 tellen, dat is past een kunst!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X