Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Taakbeheer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Taakbeheer

Hoi, ik krijg mijn taakbeheer niet meer open, als ik onderaan op windows balk rechtsklik doe zie ik taakbeheer grijs staan, dus kan niet daarop klikken en ctrl + alt + del helpt ook niet
    Avant Browser

Ctrl-Shift-Esc dan?

Als dit ook niet wil, maak dan een tekstbestandje aan op je bureaublad en kopieer hierin de volgende tekst:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]
    "DisableTaskMgr"=-

Sla het tekstbestand op met de extensie reg, dus bijvoorbeeld taakbeheer.reg

Dubbelklik erop en antwoord bevestigend op de vraag of de inhoud aan het register mag worden toegevoegd. Je computer wel even opnieuw opstarten.
    Nu zou het goed moeten zijn.

Taakbeheer wordt echter niet zomaar vanzelf uitgeschakeld. Vaak komt dit door virussen of andere rotzooi.

Ik zou dus zeker even scannen:

Online-scans: hier, hier of hier .

Spywarescanners:
    Superantispyware: >klik<
    Adaware: >klik<
    Spybot: >klik<

Wel eerst updaten alvorens te scannen.

Als één van deze programma's iets vindt, laat dit dan verwijderen.

Mocht je nog steeds problemen ondervinden plaats dan een HijackThis-logje.

Dit gaat als volgt:

Lees eerst de handleiding van HijackThis:

Lees dan het volgende bericht goed door:

Plaats daarna je HijackThis-log in de daarvoor bestemde forumsectie:

Vermeld ook daar wat de aanleiding is om een logje te plaatsen met eventueel een vermelding hier naartoe.
    Last edited by ikself; 11-02-08, 12:19.

Mijn website: Sape van der Ploeg fotografie Laatste update: vrijdag 14 maart 2014

Comment

Thnx is terug zichtbaar nu, maar wat moet ik nu met dat bestand doen die op mijn bureaublad staat?
      Avant Browser

Comment

Je kunt t wissen, of achter de hand houden voor t geval dat. Sla t anders ff op in een mapje, zodat t uit t zicht verdwenen is.

Mijn website: Sape van der Ploeg fotografie Laatste update: vrijdag 14 maart 2014

Comment

ok thnx
          Avant Browser

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X