Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tegelijk msnen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tegelijk msnen

Hallo hier ben ik weer eens met een vraagje: ik heb gehoord dat je ook samen tegelijk kan msnen op 1 pc dus ieder gewoon met zijn eigen hotmail adres. Is dit mogelijk en zo ja is dit heel ingewikkeld om te doen voor een beginner zoals mij??Want als dat zo is dan ga ik dat niet doen.
    Kan iemand mij helpen??

Agnes

Dat kan met WLM Universal Patcher

Comment

Als je geen software/patches ervoor wilt installeren, kan je naast je Windows Live Messenger ook een online messenger als eBuddy of MSN Web Messenger laten draaien.

Comment

Ter info: er gaan geruchten dat dit mogelijk is met de volgende Windows Live Messenger.
        Of dit waar is of niet: als je offline messengers wilt gebruiken dan is Universal Patcher de oplossing .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Volgens mij is het zelfs mogelijk met een nieuwe en oude versie van msn..
          Ik heb het een tijd geleden een keer geprobeerd geloof ik.. maar is een tijd geleden. Moet je even een oude versie van msn opzoeken en proberen
          .(\(\
          .(-.-)
          (')) ('))
          Let niet op mij, ik ben zo klaar

Comment

met Messenger Plus kan het ook ik ben altijd met 2 acounts ingelogd^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
              Als je geen software/patches ervoor wilt installeren, kan je naast je Windows Live Messenger ook een online messenger als eBuddy of MSN Web Messenger laten draaien.
              Dit lijkt me voor een leek zoals mij het makkelijkste. maar wat in godsnaam moet ik doen dan??Ik zag bij eBuddy staat dat je daar dus een hotmail in kan vullen oke maar hoe kunnen we ons dan tegelijk aanmelden op mijn pc dat snap ik niet???

groetjes van een leek

Comment

Één keer inloggen op de website, één keer inloggen lokaal.
                Da's all .

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

eBuddy opent in je browser, en Windows Live Messenger blijf je gewoon op ingelogd. Je logt in op eBuddy met een andere account dan op WLM is ingelogd, en je kan met twee account's msn'en.

Comment

nou zelfs dit snap iktoppie thnx weer

Comment

nou ff geprobeerd alleen je krijgt geen foto als je schermafbeelding en ik heb me weer uitgelogd nu maar bij mijn vriendin sta ik nog steeds online

Comment

inmiddels sta ik weer online maar ik zie nergens iets staan waar ik mijn schermafbeelding kan wijzigen

Comment

Op het plaatje klikken. (Klein plusje rechtsonderin).

Comment

ik zie dat nergens staan, ik gebruik wel die eBuddy mss maakt dat nog wat uit??

Comment

eBuddy bedoel ik ook... Ik maak anders wel een screenshot voor je. Moment.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X