Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geen internetverbinding na updates

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• geen internetverbinding na updates

Regelmatig heb ik een probleem met Internet na het installeren van updates of drivers.
    Als ik moet herstarten hebben alle prog's die naar Internet moeten geen verbinding.
    Lan verbinding is ingeschakeld (100Mbps), herstellen helpt niet.
    Netwerkverbinding moet dan steeds opnieuw ingesteld worden en herstarten.
    Win XP pro. Versie 5.1.2600 met alle updates.
    Ik gebruik Firefox, IE6 en OutlookExpress.
    Comodo Firewall, Antivirus, Verification Engine en BOClean.
    Heb op Internet en Microsoft gezocht, maar zie door de bomen het bos niet meer.
    Provider zegt dat dit bij Windows gezocht moet worden.

Kan iemand hier iets mee? Zonodig kan ik een log sturen.

Na 5 dagen nog geen reactie ontvangen. Graag attentie aan dit probleem schenken.

Op 06-03-'08 ingesteld als "In behandeling" omdat er nog steeds niet wordt gereageerd.

Ik vind dat deze aanduiding MISLEIDEND is, nl: Er is op gereageerd en er wordt gewerkt aan een oplossing.

arnold1
    Last edited by arnold1; 06-03-08, 07:45.
    arnold1

Regelmatig heb ik een probleem met Internet na het installeren van updates of drivers.
    Als ik moet herstarten hebben alle prog's die naar Internet moeten geen verbinding.
    Lan verbinding is ingeschakeld (100Mbps), herstellen helpt niet.
    Netwerkverbinding moet dan steeds opnieuw ingesteld worden en herstarten.
    Win XP pro. Versie 5.1.2600 met alle updates.
    Ik gebruik Firefox, IE6 en OutlookExpress.
    Comodo Firewall, Antivirus, Verification Engine en BOClean.
    Heb op Internet en Microsoft gezocht, maar zie door de bomen het bos niet meer.
    Provider zegt dat dit bij Windows gezocht moet worden.

Kan iemand hier iets mee? Zonodig kan ik een log sturen.

Na 5 dagen nog geen reactie ontvangen. Graag attentie aan dit probleem schenken.

Op 06-03-'08 ingesteld als "In behandeling" omdat er nog steeds niet wordt gereageerd.

Ik vind dat deze aanduiding MISLEIDEND is, nl: Er is op gereageerd en er wordt gewerkt aan een oplossing,terwijl dat niet het geval is.
    arnold1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnold1 Bekijk Berichten
      Ik vind dat deze aanduiding MISLEIDEND is
      Of dit soort opmerkingen nu bijdragen aan een snelle oplossing waag ik te betwijfelen.

Comment

Netwerkverbinding moet dan steeds opnieuw ingesteld worden
        Wat is er aan de instellingen van die netwerkverbinding dan veranderd? En hoe stel je hem weer opnieuw in?
        Ik vind dat deze aanduiding MISLEIDEND is, nl: Er is op gereageerd en er wordt gewerkt aan een oplossing,terwijl dat niet het geval is.
        Natuurlijk zou er een aparte status met bijbehorend icoontje gemaakt kunnen worden voor een vraag waar nog niet op gereageerd is. Maar EC heeft wel wat beters te doen, en dat er nog niet gereageerd is (en dat de vraag dus ook nog niet in behandeling is) blijkt al uit het feit dat er dan 0 reacties worden vermeld. Aangezien dat verder voor iedereen blijkbaar duidelijk is, lijkt me ook niet dat dit veranderd hoeft te worden.

Het feit dat er niet direct gereageerd wordt, komt overigens meestal doordat de vraagsteller weinig relevante info geeft. Als ik alles uit je vraag schrap waar ik weinig of niets aan heb, blijft eigenlijk alleen over dat je na een update je internetverbinding opnieuw moet instellen.
        Last edited by Guus abc; 07-03-08, 11:12.
        Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X