Mededeling

Collapse
No announcement yet.

problemen met verwijderen software

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• problemen met verwijderen software

Hey,

Ik probeerde msn opnieuw te installeren op mijn computer. Maar na voltooien van de donwload, gaf het programma aan dat er een nieuwere versie op mn pc stond die ik eerst moest verwijderen.

Maar via mn configuratiescherm kom ik niet meer in het software kopje! Ik krijg dan de melding: 'Value creation failed " at line 451'. (Een Parser message??)

Ik maak me zorgen, want ik heb nu nog nauwelijks controle over mn software!
    Vervolgens heb ik geprobeerd om handmatig mn msn van de pc af te gooien en op 2 bestanden na lukt dat. Die twee bestanden kan ik niet verwijderen, want er wordt aangegeven dat daar 'geen toestemming' voor is gegeven.

Ik kan nu dus ook geen msn installeren (dat is niet het allerbelangrijkste maar toch) maar ook is mn computer ook niet meer toegankelijk zoals ik zou willen.

Kunnen jullie me alsjeblieft helpen?

Groetjes Emma.

p.s: Ik heb in t verleden ooit een hele schoonmaak actie gehouden via dit forum op mn pc.(hijack this logs enzo) Misschien heeft dat ermee te maken?

Download en installeer CCleaner.
    Ga eerst naar Gereedschap > Deïnstalleer programma's, en zoek naar Windows Live Messenger. Als je die ziet staan, klik je erop, en dan op Deïnstalleren. Werkt dat niet, klik je op Waarde verwijderen.
    Laat daarna de cleaner lopen, en dan de registerscanner. (Als er wordt gevraagd of je een back-up van je register wilt maken, doe dat dan.)
    Ga nu naar C:\Program Files, en verwijder daar de map Windows Live Messenger. (Als dat niet lukt, probeer het dan nogmaals in de veilige modus.)

Ik heb een link in m'n handtekening als je niet weet hoe je daar komt.

Probeer Windows Live Messenger nu nogmaals te installeren.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
    Working...
    X