Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Firefox en een raar inlogscherm

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Firefox en een raar inlogscherm

Goedendag,
    (Volgens mij) Sinds ik de nieuwste versie van Firefox heb geïnstalleerd krijg ik eens m'n account-scherm heel raar in beeld, met letters over-elkaar-heen.
    Dat was nooit zo, 't was gewoon een normaal scherm het afgelopen jaar dat ik deze computer nu gebruik. Heb niets aan lettertype, grootte of scherm-resolutie gewijzigd. Helemaal niets.
    Heeft iemand een idee waar ik wat moet doen/instellen om dit te veranderen?
    Zie schermprint aub. Met dank, pitrpaulus.

Is Systeemherstel nog mogelijk?

Comment

Helaas, ik heb eergisteren een opschoning gedaan, eerst Ccleaner en daarna Eraser dus de herstelpunten zijn eruit.
      Heb dit al veel vaker gedaan gelukkig dus ik denk niet dat dat het probleem veroorzaakt zal hebben.
      p.s. ook gelukt nu om de bijlage er in te krijgen.
      Last edited by Paradom; 06-07-09, 14:34.

Comment

En zit het met Internet Explorer wel goed?

Dus dít scherm bedoel je.. sorry. Ik dacht dat je het Windows-aanmeldscherm bedoelde.

Comment

Bij Internet-explorer gaat het op dezelfde manier met alle letters door-elkaar.
          Gek is, dat de twee optie op het tabblad bij PC tools, (My Licenses) gewoon wél goed doorkomt.
          Getverdrie.

Comment

Wel, nog steeds geen reactie. Ik sluit de zaak maar. p.p.

Comment

is je beeldresolutie niet te groot (kijkis in firefox bij: Beeld >> tekstgrote)

PS:

Andwoorden van mensen kunnen even duren op basis van het probleem dat je hebt (makkelijkere problemen worden sneller verholpen omdat meer mensen daar over weten, maar bijv met dit onderwerp kan het wat langer duren)
              Last edited by Roxas; 25-02-08, 17:34.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X