Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hitman Pro

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hitman Pro

Wie kan mij helpen met een, voor mij moeilijk te verwoorden, probleem.

Ik wil Hitman Pro verwijderen, vanwege een probleem, maar toen werd het probleem groter. Het verwijderen lukt niet, op de voor mij bekende wijze. Uninstall doet het ook niet. Verder krijg ik ook o.a. de melding: Fatal error: A Vector: [ ] : Out of bounds. Vervolgens komt ook de volgende melding, bij diverse programma's naar voren: Unable to write to E:\Program Files\ ..........

Ik heb je bericht even een betere plek gegeven. Je had deze in "Handleidingen" gezet. Ten eerst moeten die berichten goed gekeurd worden en ten tweede is die sectie niet om vragen te stellen.

Hier kun je verder gaan.
    Grtz Lex.

Kijk ook even naar ==> de huisregels <==, dit kan zeer verhelderend werken.
    Moederbord / Processor; Gigabyte GA-X58 Extreme / Core i7 920 2,66GHz @3,67GHz.
    Koeler; Thermal right 120 Ultra Extreme met Sharkoon 120x120x25mm fan.
    Geheugen / Harddisks; Dominator GT 6GB 1600MHz in Triple-channel / OCZ Agility 2 60GB (SSD), OCZ Agility 2 120GB (SSD).
    Videokaarten / Monitoren; 2x Club3d GTX460 Overclocked Edition in SLI / 2x Samsung 2253BW (22 inch).
    Branders; Plextor 820SA.
    Speakers; Logitech z5500.
    Toetsenbord / Muis; Logitech G15 / G5.

Comment

Heb je HitmanPro proberen te verwijderen via Configuratiescherm-Software??
      Zo ja, verwijder dan handmatig alle mappen van HitmanPro en zijn onderdelen, zoals Lavasoft, Spybot, Spy Sweeper,Spyware Doctor etc etc.
      Deze staan waarschijnlijk onder C:\Program files
      Voer daarna Ccleaner(zie:http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=33550) uit om alle resten te verwijderen.
      Last edited by Huini041; 15-02-08, 13:31.
      A.H.
      Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
      maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Huini041 Bekijk Berichten
        Heb je HitmanPro proberen te verwijderen via Configuratiescherm-Software??
        Zo ja, verwijder dan handmatig alle mappen van HitmanPro en zijn onderdelen, zoals Lavasoft, Spybot, Spy Sweeper,Spyware Doctor etc etc.
        Deze staan waarschijnlijk onder C:\Program files
        Voer daarna Ccleaner(zie:http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=33550) uit om alle resten te verwijderen.
        Ik heb het geprobeerd, maar ook dit lukt niet. Ik krijg de volgende melding:
        Fout bij verwijderen van bestand of map.
        Kan ...... niet verwijderen. De toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol is of tegen schrijven beveiligd i of dat het bestand momenteel in gebruik is.

Hoe nu verder?

Comment

Maak je gebruik van Surfright??
          Zo ja, schakel deze uit en probeer alles opnieuw te verwijderen.
          A.H.

Comment

Maak je gebruik van Surfright??
            Zo ja, schakel deze uit en probeer alles opnieuw te verwijderen.
            Nee, ik maak geen gebruik van Surfright.

Trouwens, ik zou het ook niet kunnen uitschakelen want HitmanPro is niet meer op te starten. Ik krijg een incompleet startmenu te zien, wanner ik opstarten probeer.

Comment

Open de map Hitman onder C:\Program files en probeer de onderdelen een voor een te verwijderen door er op te rechtsklikken.
              Lukt dit?
              A.H.

Comment

Open de map Hitman onder C:\Program files en probeer de onderdelen een voor een te verwijderen door er op te rechtsklikken.
                Lukt dit?
                Nee, dat lukt niet. Dan komt iedere keer weer die melding: Fout bij verwijderen van bestand of map.

enz. enz. enz.

Zie vorig antwoord.
                Last edited by Jannie; 07-03-08, 11:21. Reden: Opgelost

Comment

Installeer HitmanPro eens opnieuw en probeer hem dan te verwijderen.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X