Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan PPS-files niet openen in Thunderbird

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan PPS-files niet openen in Thunderbird

Wanneer ik mails ontvang met een bijlage waarin een pps-bestand zit kan ik deze vanuit mijn mail programma (lees: thunderbird) niet meer lezen. Wanneer ik erop dubbelklik gebeurt er eenvoudig weg niets meer. En dat is enkel met pps-bestanden. Bij xls of jpg of wat dan ook geen problemen, behalve bij pps-bestanden. Terwijl dat enkele weken geleden niet het geval was. Maar nu wel, van dag op dag eigenlijk Weet iemand raad?

Open je deze .pps bestanden normaal met Microsoft Office (up-to-date) of met Power point viewer?
    En welke versie van Power point viewer of Microsoft Office??
    A.H.
    Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
    maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

Met Microsoft Office PowerPoint Viewer 2003

Comment

Misschien handig om die even opnieuw te installeren.
        Even verwijderen bij Software, en dan gelijk PowerPoint Viewer 2007 downloaden.

Comment

Heb ik al eens geprobeerd maar dat hielp niet. Integendeel zelfs, die ppviewer2007 werkte allesbehalve deftig op mijn computer, donnow why. Mss in strijd met MS Office 2003?

Comment

Je hebt Office 2003 zeg je. Waarom heb je dan een PowerPoint Viewer erbij?

Comment

Verwijder Power Point viewer 2007 of eerdere versie.

Is Microsoft Office 2003 up to date?
              Ga eens naar Configuratiesscherm>Mapopties>tabblad Bestandstypen>scroll extensies naar pps >selecteer Microsoft PowerPoint presentatie>klik op Wijzigen>Selecteer in het scherm "Openen met" op Microsoft PowerPoint en daarna OK.
              Herstart en wat is het resultaat?
              A.H.
              Niet alleen is belangrijk de weg, die je gaat,
              maar ook het spoor, dat je achterlaat.

Comment

the 7thstranger: Heb powerpoint viewer omdat ik powerpoint zelf nooit gebruik en dus ook niet installeer.

Huini041: heb gedaan wat je zei maar het maakt niet uit, het blijft hetzelfde.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X