Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Firefox 2 (en IE7) maken geen verbinding

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Firefox 2 (en IE7) maken geen verbinding

Heya,

ik heb een raar probleem: een weekje geleden gaf Firefox de melding dat er een update beschikbaar was, deze heb ik gedownload maar sindsdien maakt hij geen verbinding meer. Ik heb hem al 3 keer opnieuw geinstaleert maar hij blijft geen verbinding maken. Ook raar: sinds 3 of 4 dagen doet IE7 het ook opeens niet meer, niet dat dit erg is aangezien ik het toch nooit gebruikt omdat het het ***ste progamma van deze eeuw is, maar toch. Ook raar is dat MSN en Safari het wel gewoon doen.

Heeft iemand een oplossing?

Casper

Heb je firefox toestemming gegeven aan de firewall?

Comment

Probeer Systeemherstel eens naar een punt voordat je die update installeerde.

Comment

Systeem herstel werkt nooit bij mij, dan gaat hij starten en als hij dan klaar is geeft hij ene melding dat hij het niet heeft uitgevoert omdat er geen veranderingen sindsdien zijn gemaakt aan de computer. Ik ben nu een update van Norton Internet Security aan het uitvoeren.

Comment

Probeer de update van Firefox eens handmatig te verwijderen. Werkt hij dan wel weer?

Comment

Hoe? Ik heb geprobeert hem via Software te verwijderen, maar als ik hem daarna opnieuw instaleer doet hij het alsnog niet. Ook kan nergens op de Firefox/Mozilla website een oudere versie vinden.

Comment

Verdwijder Firefox via Software. Gebruik daarna de zoekfunctie van Windows om naar alles van Mozilla en FF te zoeken en verwijder alles wat je vindt. Gebruik eventueel Ccleaner om resten op te ruimen. Probeer hem daarna eens opnieuw te installeren.
              amiek

Comment

Ook gedaan, maar heeft ook geen effect.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skit Bekijk Berichten
                  ...Norton Internet Security...
                  Zet die eens even uit, en probeer het dan nog eens.

Comment

Is ook uit, sterker nog hij gaat niet eens meer aan dus dat doet het blijkbaar ook niet meer. iTunes store kan overgens ook geen verbinding maken. Niks, alleen safari.

Comment

Ik had hetzelfde probleem...
                      Ook vanalles geprobeerd, maar tevergeefs.
                      In een wanhoopspoging dan toch maar een format gedaan.
                      Ben je van België? Anders kan ik je iets tonen om te proberen.
                      Laat het me weten ;-)
                      Train like hell, play like heaven
                      =============== Okapi Aalstar ================

Comment

Wat je ook kan proberen is een nieuw profiel aanmaken in Firefox. Hoe dat moet lees je hier.
                        Let op! Indien je belangrijke bladwijzers hebt,moet je daar eerst een backup van maken

Comment

Nope, ik woon in NL
                          @Metriod: maar IE en alle andere progamma's (MSN, iTunes(Store) en andere online toepassingen) doen het ook niet..

Comment

Heb je soms iets verandert in de DNS configuratie (of heeft malware dat mss gedaan)?
                            Ben je er zeker van dat er niets mis is met de UTP kabel.
                            Probeer volgende actie eens te ondernemen.
                            Start
                            Uitvoeren
                            cmd
                            ping JOUW_IP_ADRES (het ip adres moet volledig, met puntjes, worden overgenomen)

Je vindt jou ip trouwens als volgt:
                            Open netwerkverbindingen in het configuratiescherm
                            Kies voor status
                            Open het tabblad ondersteuning

Kijk vervolgens of je naar jezelf kunt pingen.
                            Indien dat niet lukt ligt het aan de verbinding (kabel, instellingen,...)
                            Train like hell, play like heaven
                            =============== Okapi Aalstar ================

Comment

Dat wist ik. Maar ik hoopte dat Firefoc met een nieuw profiel het wel weer ging doen,maar niet dus

Wat als je norton eens volledig verwijderd (had je ook problemen mee toch?) en daarna deze tool eroverheen haalt,dan kijken of het wel werkt,en daarna Norton erweer opzetten

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X