Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spel wilt niet installeren met melding: Er is al een nieuwere versie geinstalleerd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Spel wilt niet installeren met melding: Er is al een nieuwere versie geinstalleerd

Ik wil een spel installeren, maar voor het installeren begint, komt het met de melding ''Er is al een nieuwere versie geinstalleerd, uninstalleer deze eerst voor je met de huidige installatie verder gaat''.

Het probleem is nu: Ik heb geen eerdere versie van het spel op de computer staan. Dit heb ik tijden terug wel gehad.

Ik heb het spel niet meer geinstalleerd staan. Ook met de ''regedit'' de map van het spel verwijderd. Met registry mechanic een scan gedaan en alle fouten gerepareerd.

Kunnen jullie me verder helpen?
    Als het jeukt moet je krabben.

Probeer eens op een andere locatie te installeren. Bijvoorbeeld een submap met een aanmaken in Program Files, en daarin neerzetten.

Comment

Ik zei: Nog voordat het installeren begint....

Dus als steup.exe draait, komt hij met die melding.

Comment

Installeren begint pas nadat je de bestandslocatie hebt opgegeven hoor...

Weet je zeker dat je alle registervermeldingen hebt verwijderd? Heb je ook de zoekfunctie van de Register-editor gebruikt, en daarmee naar dingen als de naam van het spel, de naam van de ontwikkelaar etc. gezocht?

Comment

Nogmaals: Nog VOORDAT het installeren begint, zegt hij dat het niet kan, want er bevindt zich nog een andere versie van het spel op de computer.

En ja, ik heb nu even gezocht in regedit, en niks gevonden.
          Alles netjes verwijderd dus.

Comment

Installeren is iets anders dan het starten van setup.exe, maar dat even achterwege...

Over welk spel gaat het, en welke versie had je hiervoor geïnstalleerd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
              Installeren is iets anders dan het starten van setup.exe, maar dat even achterwege...
              Ja, dat probeer ik dus duidelijk te maken. Ik start setup.exe, hij laadt, en dan ipv dat ik verder kan zegt hij dus ''er is een andere versie''.

Het spel is emergency4 en ik had versie 1.3.

Hij installeerd nu dus 1.0

Maar aan deze informatie heb jij geen drol, en het schiet niks op zo.

Comment

Ook met de Windows-zoekfunctie naar dezelfde dingen gezocht als in het register?

En heb je CCleaner al geprobeerd?

Comment

Nee, dit ga ik nu doen op jou aanraden.

Als me computer het zometeen niet meer doet ga ik huilen.
                  Niet dat ik niet zonder computer kan, maar dat ik dan windows weer opnieuw moet installeren.

Comment

Lijkt me heel sterk dat je computer het niet meer doet door CCleaner...
                    En als je bestanden of mappen vindt, moet je daar natuurlijk wel een back-up van maken. Het gaat erom dat je ze van hun plaats haalt. Werkt daarna alles nog naar behoren, kan je de back-up weghalen.

Comment

Ach ja...als ik mijn computer wil defragmenteren, verwijdert hij alles van de harde schijf, inclusief windows. Dus ik vertrouw niet alles meer.

CrapCleaner heeft rond de 1,7 GB verwijderd.
                      En helaas, het spel geeft dezelfde foutmelding.

Comment

Dat zou niet zo best zijn als defragmenteren je hele schijf zou wissen. Dan zou elke avond om 18:00 uur voor mij het doek vallen.
                        Formatteren zal je bedoelen.

Heb je met CCleaner ook het register opgeschoond, en bij Gereedschap > Geïnstalleerde programma's gekeken of het spel daar nog tussen stond?
                        Last edited by The7thStranger; 16-02-08, 22:36.

Comment

Je bent mijn held!
                          Hij stond er inderdaad tussen, en is verwijderd.

Alles doet het weer!

Ik zie ook nog wat andere programma's die ik nog weg wil hebben die hetzelfde probleem had.

Ik waardeer je hulp deze avond ontzettend

Een fijne avond nog,

mvg

Niels

Comment

Graag gedaan hoor. Succes verder.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                            Working...
                            X