Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Restant Adobe Reader

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Restant Adobe Reader

Ik heb vorige week Adobe Reader van mijn pc verwijderd. Op zich ging het deïnstalleren prima, ik zie alleen nog een bepaalde waarde staan in mijn 'Opstart'-lijst:

C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\AdobeUpdateManager.exe AcRdB7_0_9 -reboot 1

Deze waarde staat in HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run.

Ik heb al op de C:\-schijf gekeken, maar daar staat geen map van Adobe meer in Program Files. Kan ik deze opstartwaarde gewoon verwijderen of moet ik iets anders doen om hem uit de opstartlijst te krijgen?

Kan je gewoon verwijderen.

Comment

uitvinken kan je doen , maar waarom verwijderen laat die regel gewoon staan maar vink het uit.
      gebruik ccleaner eens als registercleaner& cleaner.

Comment

Als je het niet aandurft om uit je register te halen kan je hem ook weghalen met CCleaner > Gereedschap > Opstarten > Waarde verwijderen. Ook kan je bij msconfig > Opstarten het vinkje weghalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
          Als je het niet aandurft om uit je register te halen kan je hem ook weghalen met CCleaner > Gereedschap > Opstarten > Waarde verwijderen. Ook kan je bij msconfig > Opstarten het vinkje weghalen.
          Ik zal eens kijken. Wanneer ik via msconfig dat vinkje uitzet krijg ik na een reboot een schermpje te zien over 'Diagnostisch opstarten'. Wanneer ik dan op OK klik ga ik automatisch weer naar het msconfig-scherm. Blijft dit zich iedere keer herhalen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijnson Bekijk Berichten
            Ik zal eens kijken. Wanneer ik via msconfig dat vinkje uitzet krijg ik na een reboot een schermpje te zien over 'Diagnostisch opstarten'. Wanneer ik dan op OK klik ga ik automatisch weer naar het msconfig-scherm. Blijft dit zich iedere keer herhalen?
            Dat krijg je te zien omdat je iets hebt gewijzigd/uitgezet in msconfig.

Als je dat schermpje krijgt te zien,kan je als het goed is,een vinkje neerzetten dat het de volgende keer niet meer verschijnt.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X