Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows mediaplayer 11 speelt geen mp3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows mediaplayer 11 speelt geen mp3

Hallo,

Zijn er meer mensen die dit bericht met Windows mediaplayer 11 krijgen bij het afspelen van een mp3 bestand op internet?

Kan het bestand niet afspelen omdat er een netwerkfout is opgetreden. Mogelijk is de server niet beschikbaar. Controleer of u met het netwerk bent verbonden en of de proxy-instellingen juist zijn geconfigureerd.

Bestanden die al op mijn computer staan kan ik wel afspelen.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Riccardo

Om welk bestand gaat het? ( linkje)
    amiek

Comment

Ga eens naar Extra > Opties > Netwerk
      Staan daar alle vinkjes behalve "Gebruik poorten:" aan?

Comment

Hallo,

Amiek, het maakt niet uit welk bestand. Geen enkel mp3-bestand speelt direct af. Videobestanden via internet lukt trouwens ook niet.
        Als ik de bestanden eerst naar mijn harde schijf kopieer lukt het afspelen wel.

The7thStranger, ja alle poorten staan zoals het moet.

Riccardo

Comment

Internet Explorer al eens gereset? (Internetopties > Geavanceerd > Opnieuw instellen).

Comment

Hallo The7thStranger,

Bedankt voor je reactie.

Er wordt de waarschuwing gegegeven deze optie alleen te gebruiken als de browser niet meer te gebruiken is.

Mijn browser is wel te gebruiken, maar de Media Player geeft problemen.

Riccardo

Comment

En de Media Player geeft weer problemen als je dingen vanuit je browser opent.
              En zo ingrijpend is het niet hoor. Je moet je startpagina even opnieuw ingeven, dat is het in weze. (Misschien sommige zone-sites, als je dat gebruikt).

Comment

Helaas, ik heb het geprobeerd. Maar nog steeds de volgende foutmelding:

Kan het bestand niet afspelen omdat er een netwerkfout is opgetreden. Mogelijk is de server niet beschikbaar. Controleer of u met het netwerk bent verbonden en of de proxy-instellingen juist zijn geconfigureerd.

Riccardo

Comment

Wat staat er bij extra > opties > netwerk bij 'proxyinstellingen voor streaming'?
                  Daar hoort te staan: HTTP > Browser, RTSP > geen.
                  amiek

Comment

Hallo Amiek,

Ook dit staat goed bij mij.

Ik vrees dat het een hardnekkig probleem is. Ik heb wat "gegoogled" en kom dit probleem op meer engelstalige fora tegen, maar nooit een echte oplossing.

Zou ik echt de enige op dit forum zijn die deze foutmelding ooit voorbij heeft zien komen?

Riccardo

Comment

Nee, ik heb een half jaar geleden zo'n beetje een meisje proberen te helpen met hetzelfde probleem. Ze kon ook geen streaming bekijken. Is helaas niet opgelost.
                      amiek

Comment

Hallo iedereen,

Het probleem is nog steeds niet opgelost.

Is er misschien een ander programma (freeware) dat het zelfde doet en kan als Windows Media Player?

Riccardo

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X