Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Media Player Classic.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Media Player Classic.

Hallo.
    Wie weet raad.
    Op mijn computer heb ik Windows Media Player 11 staan. toch kan ik
    soms op een forum het gelinkte filmpje niet zien, omdat bij het raampje
    dat verschijnt staat Media Player Classic. Cannot render the file.
    Wat is deze "classic"voor een player? En kan ik die ergens downloaden?
    Groetjes frog.

Media Player Classic is gewoon de oudere Media Player.. en waarom wil je iets downloaden dat je al hebt?

Comment

Hoy The7thStranger.

Als ik zo,n link aanklik ,waarom komt dan die verouderde player ,en niet gewoon
      mijn eigen player 11.
      Groetjes frog.

Comment

Ga eens bij Media Player 11 naar Extra > Opties > Bestandstypen, en vink daar alles aan. Klik dan op OK.

Comment

Bij mijn Windows Media Player 11 staat niets van "extra enz" .Op de taakbalk boven staat
          Nu afspelen--Media Bibliotheek--Rippen--Branden--Synchroniseren en Media Guide.
          Volgens mij is dit niet eens de volledige player. Bij de software in het configuratiescherm
          staat Windows Media Player 11 en Windows Media Format 11 runtime.
          Beiden hebben een grootte van 8.00 MB. Is dit niet wat weinig?.
          Groetjes frog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The7thStranger Bekijk Berichten
            Media Player Classic is gewoon de oudere Media Player.. en waarom wil je iets downloaden dat je al hebt?
            Dát is absoluut niet waar :-). Media Player Classic heeft niets met Windows Media Player te maken.
            Media Player Classic is een alternatieve Media Player die meegeïnstalleerd wordt met het K-lite codec pack. Deze is een stuk lichter dan Windows Media Player en is een van mijn favoriete spelers .

De oude Windows Media Player kun je starten via c:\windows\system32\mplay32.exe
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by Eagle Creek; 19-02-08, 14:22.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Bij mijn Windows Media Player 11 staat niets van "extra enz" .Op de taakbalk boven staat
              Nu afspelen--Media Bibliotheek--Rippen--Branden--Synchroniseren en Media Guide.
              Druk eens op ALT.

Volgens mij is dit niet eens de volledige player. Bij de software in het configuratiescherm staat Windows Media Player 11 en Windows Media Format 11 runtime.
              Beiden hebben een grootte van 8.00 MB. Is dit niet wat weinig?0.
              Nee hoor, dat is normaal.

Comment

Ja Eagle Creek ,dat is de player ,en ik heb inderdaad K-Lite codec pack op de pc staan.
                Maar waarom werkt deze player bij mij dan niet? Ben naar c\windows\systeem32\mplay32\
                gegaan met rechts geklikt , maar nergens iets van start,wel openen en dan komt weer
                media player , met bestand-bewerken-apparaat enz .
                The7thStranger bedankt, op alt gedrukt en alles in de windows media player 11 kunnen
                aantoetsen , hij stond op volledige modus en nu op weergave modus.
                Groetjes frog.

Comment

Cannot render the file is over het algemeen toch een codec probleem, of een corrupt bestand.
                  Wat voor films wil je afspelen?

c\windows\systeem32\mplay32.exe heeft niets met Media Player Classic te maken.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Ik wil niet zonodig film,s afspelen , maar soms staat er in een forum een link
                    naar een filmpje ,en klik ik erop krijg ik de player classic die het dan niet doet .
                    Meestal worden filmpjes geopend met de windows media player 11 .
                    Sorry, ik dacht dat het berichtje "de oude windows media player kun je starten enz"
                    gold voor de classic player. Waarvoor heb ik eigenlijk k-lite codec pack nodig?
                    Groetjes frog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frog Bekijk Berichten
                      bij het raampje
                      dat verschijnt staat Media Player Classic. Cannot render the file.
                      Ik denk dat je in dat geval een RealMedia-bestand probeert af te spelen. Installeer Real Alternative eens en kijk of het dan wel goed gaat. (Tijdens de installatie krijg je de vraag of je Media Player Classic ook wilt installeren. En hoewel je die al hebt, kun je dat het best toch doen. )
                      Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Hallo Guus abc.
                        Heb Real Alternative geinstalleerd ,ook de Media Player Classic. Nu maar afwachten
                        of er nog eens een filmpje langs komt.
                        Nog één vraag; Waarom heb ik k-lite-codec Pack nodig? Als dit niet echt noodzakelijk is
                        verwijder ik het ,ben ik gelijk de corrupte player classic die erbij hoort kwijt.
                        Groetjes frog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frog Bekijk Berichten
                          Nog één vraag; Waarom heb ik k-lite-codec Pack nodig? Als dit niet echt noodzakelijk is verwijder ik het ,ben ik gelijk de corrupte player classic die erbij hoort kwijt.
                          Met je Media Player Classic is niets mis. Met k-lite ook niet trouwens. Laat alles maar rustig staan dus.
                          Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Oke , dan zal ik alles rustig laten staan. Bedankt voor alle hulp.
                            Ik zal dit topic afsluiten, de problemen zijn opgelost.
                            Groetjes frog.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                            Working...
                            X