Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maximaliseren openingsscherm Internet Explorer 7

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Maximaliseren openingsscherm Internet Explorer 7

Mijn IE opent altijd met maar een half scherm. Na opstart/activering van IE moet ik dus altijd rechtsboven op het knopje Maximaliseren klikken om mijn hele scherm met IE gevuld te krijgen.
    Waar kan ik instellen dat IE altijd met een gemaximaliseerd scherm opent?

Hoi,

Probeer dit eens: (ik weet niet waar je het IE icoontje hebt staan?) Rechtermuisknop op het IE icoontje > Eigenschappen > Snelkoppeling > daaronder bij: Uitvoeren,kiezen voor: Gemaximaliseerd. Toepassen en dan op OK klikken.
    Helpt dit?

Comment

JEP. Dat werkt. Bedankt voor de tip.
      Maar als ik op een link klik en in een nieuw scherm een nieuw tabblad open is dat nog steeds maar "half". Is daar ook een soorgelijke oplossing voor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door S.Kamer Bekijk Berichten
        Waar kan ik instellen dat IE altijd met een gemaximaliseerd scherm opent?
        Nergens. Hier blijf je met IE altijd tegenaan lopen, zoals je zelf al gemerkt hebt:
        Oorspronkelijk geplaatst door S.Kamer Bekijk Berichten
        Maar als ik op een link klik en in een nieuw scherm een nieuw tabblad open is dat nog steeds maar "half".
        Dat is een heel vervelende eigenschap van IE. Om er voor eens en voor altijd af te zijn kun je IE New Window Maximizer (freeware) installeren. Het programmaatje draait in de achtergrond en belast je systeem totaal niet. Het maximaliseert elk IE-venster dat je opent en desgewenst ook de vensters van Outlook Express. Bovendien bevat het een prima pop-upblocker.
        Last edited by Guus abc; 24-02-08, 11:48.
        Als ik niet een beetje gek was zou ik stapelgek worden.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X