Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Na instellen OpenDNS op router,werken sommige site's niet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Na instellen OpenDNS op router,werken sommige site's niet

Hoi,

Ik ging vandaag opendns eens bekijken.
    Ik dus de DNS servers ingesteld in me router (Gigaset SX551),dit was zo gedaan,daarna werkte het goed,maar het viel me op dat ik niet meer op sommige site's kom,zoals: (tot nu toe 2) www.opendns.com , www.download.com.
    Bij beide site's krijg ik: 501 - Not Implemented ( In Firefox)in IE krijg ik dat de pagina niet is gevonden/. Als ik de dns functie in me router uitzet,heb ik nergens last van. Het is niet zo dat ik Opendns,wil blijven gebruiken,was het alleen maar aan het testen,maar die melding klopt volgens mij niet? Hoe komt het dat ik die melding krijg?

Alvast bedankt.
    Last edited by metriod; 22-02-08, 16:05.

Hoezo klopt de melding niet? Blijkbaar staan deze websites niet goed aangegeven in hun DNS-servers.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Dan is het toch best vreemd,dat hun eigen site er niet goed mee werkt,als je de instellingen van opendns hebt ingesteld?

Comment

Nu werkt alles weer goed. Wat het geweest was,geen idee. Moet zeggen,dat OpenDns me wel bevalt.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X