Mededeling

Collapse
No announcement yet.

outlook sluit ongevraagd af

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• outlook sluit ongevraagd af

Goedeavond,

Als ik outlook start en mijn post binnen halen dan verklein en verder ga met een ander programma. maakt niet uit wat, en later outlook gebruik om mijn post binnen te halen dan werkt zowel outlook als opera of IE niet meer. Moet eerst de pc opstartten en kan dan weer op internet of outlook. Dit gebeurd zeer reglmatig op een dag. Werkt niet prettig. Hebben jullie misschien een oplossing.

Vriendelijke groeten Ad.

outlook sluit internet af

Goedeavond,

Misschien een beetje brutaal, maar ik had gister een vraag gesteld en jammer genoeg nog geen reactie. Wil ik op internet en outlook moet ik per uur wel 5 tot tien maal mijn pc herstartten. Elke keer is mijn verbinding weg.
    Wie weet raad.

vriendelijke groeten Ad

Comment

misschien een rare reactie, maar ga gmail of hotmail gebruiken

Comment

Scan eerst eens op virussen en spyware. Als er niets gevonden wordt, probeer het dan eens in de veilige modus met netwerkmogelijkheden.
        Zie mijn handtekening voor meer informatie daarover.

Comment

Bedankt voor je reactie,

Ik heb alles al laten draaien maar er worden geen virussen of andere onregelmatig heden gevonden. Het is gewoon zeer irritant.
          Vooral omdat we outlook veel gebruiken.
          We zijn net overgestapt van hetnet naar quicknet en om nu weer een ander emailadres te gebruiken zien we eigenlijk niet zo zitten.
          Weet je misschien een andere oplossing.
          Vriendelijke groeten Ad

Comment

Heb je je nieuwe e-mail adres goed geconfigureerd in Outlook?

Gooi anders je mailaccount eens weg, en maak 'm opnieuw aan.

Comment

Voor de verandering van provider had de pc er al last van. Als ik eenmaal verbinding heb werkt alles normaal. Post in en uit etc. maar zodra ik voor de tweede keer mijn post wil binnen halen is alle verbinding vertrokken ook die van internet. De enigste remedie is dan opnieuw opstartten.

Comment

Heb je een spamfilter of antivirus die mail controleert aanstaan?
                Zo ja, zet je spamfilter en de e-mailscanner van je antivirus dan eens uit.

Comment

ps, ik had ook een log geplaatst bij hijackforum maar daar is al 2 dagen niet op gereageerd. Misschien kun je daar iets uit halen of is dit te brutaal?

Comment

Dat mag ik niet doen helaas. Je zal echt op de Qualified Helpers moeten wachten.

P.S. Ik zie dat je daar je log als .rar bestand hebt toegevoegd. Dat is niet echt handig werken voor de helpers. Je moet even de inhoud van het logbestand in een nieuw bericht plaatsen. Dan word je sneller geholpen.

Comment

Sorry voor het late reageren maar moest even aan het werk.
                      Ik heb op allerlei manieren proberen het log te posten maar het lukte alleen als een rar-bestand. Ik weet zelfs niet hoe ik het gedaan heb. Ik was al trots dat het er in stond Hoe krijg ik het er normaal in.
                      Groeten Ad

Comment

beste stranger,

Het is me toch gelukt om een log te versturen op een normale manier.

Bedankt voor je hulp.

Groeten Ad

Comment

EDIT: Ik zie dat het je al gelukt is ja.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                          Working...
                          X