outlook expres stopt na 60 sec met binnenhalen mail

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts
  • woaghalz
    • Jul 2006
    • 134

    outlook expres stopt na 60 sec met binnenhalen mail

    Ik zit met het volgende probleem,

    ik heb na een schone instalatie van het systeem problemen met binnen halen van de mail.
    na 4 mailtjes stopt hij er mee, hij zegt dan verbinding met de server is er al 60 sec niet terwijl de scanner wel doorloopt met het binnen halen van mailtje.

    als ik dezelfde mail op de laptop binnen haal is er geen probleem.

    wat zou dit kunnen zijn.

    Woaghalz
  • The7thStranger
    • Dec 2007
    • 1896

    #2
    Wat voor programma's als spamfilters en virusscanners heb je meelopen? Schakel die eens tijdelijk uit (de e-mail scan functie ervan), en kijk of het dan wel goed gaat.

    Comment

    • Egeltje
      • May 2006
      • 1947

      #3
      In outlook express kun je de wachttijd van een account op maximaal 5 minuten zetten (standaard staat het op 1 minuut).

      Via menu extra > accounts, het betreffende account dubbelklikken > tabblad geavanceerd, de schuifregelaar onder 'timeouts van de server' naar rechts schuiven.

      Comment

      • woaghalz
        • Jul 2006
        • 134

        #4
        Heb de tijd op 5 min gezet en mijn virus scanner NOD32 uitgezet, ik gebruik verder geen spamfilter.

        maar nog steeds haalt hij de mail niet binnen, hij haalt 2 mailtjes binnen en met de 3e stopt hij gewoon.

        ik krijg de volgende meldingen.

        Kan bericht nummer 3 niet ophalen. Account: ****', Server: '*****', Protocol: POP3, Reactie van server: '', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800420CD


        Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Account: '****', Server: '****', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19
        Last edited by woaghalz; 29-02-08, 19:29.

        Comment

        • woaghalz
          • Jul 2006
          • 134

          #5
          Ik heb inmiddels de account verwijderd en opnieuw ingesteld, helaas mag dit niet baten.


          Ook heb ik op de site van mijn provider gekeken en daar staat de volgende beschrijving.

          POP3-Fehler
          Fehlercode Fehlertyp Beschreibung
          0x800CCC90 POP3_RESPONSE_ERROR Ungültige Clientantwort.

          Comment

          • woaghalz
            • Jul 2006
            • 134

            #6
            probleem lag waarschijnlijk aan de netwerkkaart, na instalatie van een nieuwe gaat het wel goed.

            iedereen bedankt voor de tips.

            Woaghalz

            Comment

            Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X