Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen.

ALs ik op een icoon op het buroblad druk of via start op een programma druk krijg ik steeds de melding "Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item". Via Taakbeheer, bestand, nieuwe taak kan ik programma's wel laten starten.
    Daarnaast staan in taakbeheer wel dat al mijn opstartprogramma's zouden draaien maar er staan icoontjes rechtsonder in de balk.
    Het gaat op windows XP en AVG 7.5, AVG anti-root, Spybot en PC tools Spyware Doctor vinden niets.

Beste bezoeker van Nucia,

Het antwoord op bovenstaande vraag staat in de berichten hieronder.
    Heb je naar aanleiding van dit bericht zelf nog vragen of problemen? Maak dan gratis een account aan, en stel je vraag op ons forum!
    Gratis aanmelden kan door hier te klikken.

We zien je met plezier tegemoet!
    Last edited by Eagle Creek; 03-11-10, 21:50.

Maak zelf eens een nieuwe snelkoppeling vanaf de bestandslocatie naar je bureaublad. Doen ze het dan wel?

Comment

Nee, ik krijg het zelfde antwoord.

Comment

Hoe lang heb je hier al last van? Als het nog niet zo lang is, is Systeemherstel dan nog mogelijk?

Comment

Sorry, niet vermeld maar systeemherstel was niet mogelijk omdat deze uit stond (niet door mij gedaan) en in veilige modus kan ik wel via het buroblad de programma's wel starten.

Comment

Kijk dan je opstartitems eens na. Misschien zit er een programma vervelend te doen, aangezien het in de veilige modus wel werkt. Lees dit eens door.

Comment

Ik heb de opstartitiems bekeken maar zie geen gekke dingen (met mijn "expertise")

Comment

Zet eens tijdelijk je virusscanner uit, en probeer ze dan te openen.

Comment

Virusscanner en firewall (comodo) uitgezet. Het werk (helaas) niet.

Comment

Heb je een Windows cd? Zo ja, doe die er eens in, en typ bij Start > Uitvoeren: sfc /scannow (let op spatie).

Comment

Opgestart vis taakbeheer want via uitvoeren ging niet. Sfc heeft gedraaid en is afgesloten zonder bericht achter te laten.

Comment

Misschien moet je eens een nieuwe gebruikersaccount aanmaken, en kijken of het daarmee wel goed gaat.

Gebruikersaccounts kunnen worden aangemaakt bij Configuratiescherm > Gebruikersaccounts.

Comment

Hoe heet het programma want via start krijg ik "Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen" Ik moet het programma via taakbeheer starten!

Comment

nusrmgr.cpl

Comment

Met het nieuwe account heb ik de zelfde problemen.
                              Trouwens bedankt voor de snelle reacties

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X