Mededeling

Collapse
No announcement yet.

programma wel geopend, niet zichtbaar (XP)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• programma wel geopend, niet zichtbaar (XP)

Hallo

Beetje onduidelijke titel, maar het is dan ook een vaag probleem. Weet ook niet zo goed hoe het uit te leggen. het gaat om mijn labtop

Het is zo dat het programma dan wel open is en ook onder op de taakbalk staat, maar je ziet het niet. als je het ook aanklikt op de taakbalk is het niet zichtbaar en blijft het bureaublad staan. Heb al op vorige formaat geklikt, minimaliseren en dan weer openen..opnieuw opstarten..blijft zo..
    Als ik er op klik dan zie je hem wel 'omhoog' schieten en naar rechts alsof hij opent, maar het echte scherm komt niet

Het is een week of 2 geleden begonnen met sonicstage die dat ineens deed. En nu vanaf vandaag ook microsoft outlook en dat vind ik wel erg vervelend. Met sonicstage heb ik wel vaker problemen (meestal vooral op de vaste pc), dus gaf ik niet veel aandacht aan..maar mijn mail is wel belangrijk.

Heb niet zoveel nocht om het opnieuw te installeren omdat ik zelf de installatiecd van het office pakket niet in de buurt heb zeg maar.. mijn oudbuurman regelt dat soort dingen voor mij, maar die heeft het vaak druk, dus als ik het makkelijk zelf kan oplossen dan graag..

Is er iemand die het herkent, me uberhaupt begrijpt en misshien een oplossing weet?

groeten

Heb je Systeemherstel aanstaan? Zo ja, kan je dan terug naar een herstelpunt "twee weken geleden", dus voordat je het het eerst bij SonicStage had?

Comment

tijd offline geweest....de heleboel opnieuw laten installeren, nu werkt alles weer

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X