Mededeling

Collapse
No announcement yet.

internet verbreekt ploteseling na ca 2 uur

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• internet verbreekt ploteseling na ca 2 uur

Om de paar uur valt mijn verbinding met de server weg, tijdens spelletjes bijv. en moet ik opnieuw opstarten. Het ligt niet aan de server van @home maar aan mijn pc. want mijn laptop blijft dan gewoon draaien op internet.

Kan iemand mij helpen (on line?)

Misschien moet je de drivers van je netwerkkaart eens opnieuw installeren.
    Typ bij Start > Uitvoeren eens devmgmt.msc zodat Apparaatbeheer opent.
    Kijk daar bij Netwerkadapters wat voor netwerkkaart je hebt.

Comment

Misschien eerst even in je logboeken kijken of je een melding krijgt:
      Start> Run, typ eventvwr. Kijk zowel bij Toepassingen als bij System of je een melding ziet op het moment dat de verbinding wegvalt.
      amiek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door p.j.bakker Bekijk Berichten
        Om de paar uur valt mijn verbinding met de server weg, tijdens spelletjes bijv. en moet ik opnieuw opstarten. Het ligt niet aan de server van @home maar aan mijn pc. want mijn laptop blijft dan gewoon draaien op internet.

Kan iemand mij helpen (on line?)
        bedankt.
        Er waren 2 netwerkkaarten actief.ik heb er een uitgezet en nu werkt alles geloof ik weer.

Comment

wegvallen van pc

[QUOTE=amiek;325985]Misschien eerst even in je logboeken kijken of je een melding krijgt:
          Start> Run, typ eventvwr. Kijk zowel bij Toepassingen als bij System of je een melding ziet op het moment dat de verbinding wegvalt.[/QUOTE

Inderdaad wel honderd meldingen van de waarschuwing dat MS Installer van mijn quickcam niet goed werkt.
          Er is daar geen hulp voorhanden.
          Wat nu?

Comment

Hoe heb je die Quickcam geinstalleerd?( gewoon aangesloten of met aparte drivers) Verwijder die maar eens bij apparaatbeheer( als hij daarbij staat) en sluit hem niet opnieuw aan. Kijk of je dan nog problemen hebt.
            amiek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X