Mededeling

Collapse
No announcement yet.

.avi bestand converteren naar een DVD

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• .avi bestand converteren naar een DVD

hallo mijn beste nucianen! ik heb een klein probleempje... ik ben al de hele dag opzoek naar een GRATIS .avi ----> DVD/mpeg2 converter. Jammergenoeg heb ik alleen converters gevonden die of reclame toevoegen aan mijn video of goed werken maar geen geluid hebben. heeft iemand enig idee van .avi bestanden te converteren naar bestanden die via een dvd speler afgespeelt kunnen worden?

Nico

Ten eerste als je een dvd speler hebt die Divx ondersteund kun je avi film gewoon afspelen.

Avi divx mpeg to dvd converter & burner pro dat programmatje moet je eens proberen, heb ik thuis ook en werkt perfect.
    KLIK HIER voor een vergroting!
    (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Comment

erg bedankt! goed om te weten dat het bij jou goed werkt! Ik heb nogsteeds geen geluid op mijn tv... terwijl als ik de bestand convert via andere programma's ik wel geluid heb... (alleen zetten die programma's er watermarkers bij .) maar misschien licht het er gewoon aan dat ik mijn geconverteerde bestand op een gewone CD zet en niet op een DVD... moet nog een leeg dvdtje kopen, kijken of het dan wel lukt. (blijkbaar werkt het dus wel bij jou! )

Comment

erg bedankt! goed om te weten dat het bij jou goed werkt! Ik heb nogsteeds geen geluid op mijn tv... terwijl als ik de bestand convert via andere programma's ik wel geluid heb... (alleen zetten die programma's er watermarkers bij .) maar misschien licht het er gewoon aan dat ik mijn geconverteerde bestand op een gewone CD zet en niet op een DVD... moet nog een leeg dvdtje kopen, kijken of het dan wel lukt. (blijkbaar werkt het dus wel bij jou! )

P.S. als je de volledige setup of een lisentie code hebt, zou je die dan kunnen vertellen? ook al werkt deze trial ook goed hoor!

Comment

Haha neej ik heb dit programmatje al een hele tijd maar ik geloof dat ik het toen gekraakt en wel heb gedownload.

Ik weet niet of je bekend bent met torrents maar op die manier kun je het programmatje compleet downloaden.

En of je het nu op cd of dvd zet dat zal waarschijnlijk geen verschil maken denk ik.
          KLIK HIER voor een vergroting!
          (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

Comment

Torrents? tuurlijk ben ik daar bekend mee! waarom denk je dan dat ik een converter wil? maar er is wel verschil hoor! want op een gewone cd kan je niet branden via deze converter... alleen op dvd's, als ik het geconverteerd heb ga ik naar de folder waar het is gesaved en probeer ik AUDIO_TS en VIDEO_TS naar mijn CD te kopieeren... misschien doe ik daar iets faut??? ik heb echt geen idee... naja... ik ga nu wel een torrentje zoeken en een lege dvdtje kopen, hopen dat het dan wel lukt hea! thnx voor je comments!

Comment

Ik gebruik ConvertXtoDVD ( VSO)hiervoor. Converteert en brandt.
              amiek

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X