Hallo mijn beste nucianen, ik heb weer eens een probleempje... ik ben al een tijdje bezig met het overzetten van :
.avi video's naar .vob video's zodat ik het video bestand op dvd kan kijken.
Ik heb daar een goede converter voor die het prima omzet. Ik doe er een .avi bestand in , hij converteert het en zet ook in mappen: AUDIO_TS en VIDEO_TS. Ik hoef het alleen te branden en voila ik kan het op mijn dvd speler kijken.
Nou werkt het prima als ik een bijv. een kein video converteer en op een gewone CD brand. Mijn dvd speler speelt het prima af en ik ben blij. grote bestanden moet ik echter op dvd zetten omdat een CD daar te klein voor is.
wat ik doe:
- ik brand AUDIO_TS en VIDEO_TS (netzoals ik dat bij een CD doe) op mijn dvd-rw met nero.
-ik doe de dvd in mijn dvd speler en hij laad niet!
Ik heb vele brand programma's geprobeert.
-als ik de kleine video op cd brand doet ie het wel.
-en als ik dezelfde video op dvd brandt doet ie het niet! (als ik het op mijn computer wil afspelen lukt het wel
)
mijn vragen:
1: waar ligt de probleem?
2: hoe kan ik dit verhelpen?
.avi video's naar .vob video's zodat ik het video bestand op dvd kan kijken.
Ik heb daar een goede converter voor die het prima omzet. Ik doe er een .avi bestand in , hij converteert het en zet ook in mappen: AUDIO_TS en VIDEO_TS. Ik hoef het alleen te branden en voila ik kan het op mijn dvd speler kijken.
Nou werkt het prima als ik een bijv. een kein video converteer en op een gewone CD brand. Mijn dvd speler speelt het prima af en ik ben blij. grote bestanden moet ik echter op dvd zetten omdat een CD daar te klein voor is.
wat ik doe:
- ik brand AUDIO_TS en VIDEO_TS (netzoals ik dat bij een CD doe) op mijn dvd-rw met nero.
-ik doe de dvd in mijn dvd speler en hij laad niet!

Ik heb vele brand programma's geprobeert.
-als ik de kleine video op cd brand doet ie het wel.
-en als ik dezelfde video op dvd brandt doet ie het niet! (als ik het op mijn computer wil afspelen lukt het wel

mijn vragen:
1: waar ligt de probleem?
2: hoe kan ik dit verhelpen?
Comment