Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cd doet het wel maar dvd niet :S

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• cd doet het wel maar dvd niet :S

Hallo mijn beste nucianen, ik heb weer eens een probleempje... ik ben al een tijdje bezig met het overzetten van :

.avi video's naar .vob video's zodat ik het video bestand op dvd kan kijken.
    Ik heb daar een goede converter voor die het prima omzet. Ik doe er een .avi bestand in , hij converteert het en zet ook in mappen: AUDIO_TS en VIDEO_TS. Ik hoef het alleen te branden en voila ik kan het op mijn dvd speler kijken.

Nou werkt het prima als ik een bijv. een kein video converteer en op een gewone CD brand. Mijn dvd speler speelt het prima af en ik ben blij. grote bestanden moet ik echter op dvd zetten omdat een CD daar te klein voor is.

wat ik doe:

- ik brand AUDIO_TS en VIDEO_TS (netzoals ik dat bij een CD doe) op mijn dvd-rw met nero.

-ik doe de dvd in mijn dvd speler en hij laad niet!

Ik heb vele brand programma's geprobeert.
    -als ik de kleine video op cd brand doet ie het wel.
    -en als ik dezelfde video op dvd brandt doet ie het niet! (als ik het op mijn computer wil afspelen lukt het wel )

mijn vragen:
    1: waar ligt de probleem?
    2: hoe kan ik dit verhelpen?
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by 5979nicholas; 08-03-08, 13:50.

Het probleem ligt zeker niet aan je software.
    Volgens mij ligt het aan je brander zelf.
    Probeer eens je firmware op te graden of te herinstalleren
    Na even googlen vind je de geschikte firmware
    Let wel op en kijk vooraf welk merk en type van cd/dvd.
    Laat weten of het gelukt is ;-)

headhunterke
    Train like hell, play like heaven
    =============== Okapi Aalstar ================

Comment

nou... gefurmwired..... (had ik voor de threat ook al gedaan) maar deed het maar nog een keertje... ik denk dat ik het probleem heb gevonden....

KLIK HIER voor een vergroting!
      (Klik bovenstaande afbeelding aan voor een vergroting!)

ik probeer nu dus de hele tijd een data dvd te maken met AUDIO_TS en VIDEO_TS.
      terwijl ik een video dvd moet maken... alleen staat en bij mijn nero 7 alleen video cd.
      iemand een idee voor een goede dvd video brand programma?

Comment

Ik heb het allemaal al zelf uitgezocht... iedereen bedankt, topic beantwoord

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X