Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows crasht na installeren Vista Inspirat.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows crasht na installeren Vista Inspirat.

Hoi,

Ik heb iets heel erg doms gedaan. Ik heb de BricoPack Vista Inspirat gedownload van hun website, en nu krijg ik mijn computer niet meer aan.

Ik heb alles geprobeerd, maar als ik hem opstart krijg ik eerst mijn normale blauwe HP scherm, en daarna wordt alles zwart, waarna het b;auwe HP scherm weer begint.

Een nooit eindigende syclus. Wat me opvalt is een geluid dat me nooit eerder is voorgekomen tijdens het blauwe scherm.

Wie weet hoe ik mijn Windows weer normaal start?

Met vriendelijke groet,
    Cybernews.
    Last edited by Cybernews; 08-03-08, 16:23.

Niemand? Snif .

Comment

ge·duld (het)
      1 vermogen en bereidheid om rustig af te wachten of om een langdurige taak rustig af te maken

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Sorry, maar ik ben echt ten einde raad. Al mijn familie filmpjes staan op die computer. Dat betekend echt alles voor mij. Ik ging ze dit weekend op DVD zetten.

Nogmaals sorry.

Comment

Wat me opvalt is een geluid dat me nooit eerder is voorgekomen tijdens het blauwe scherm.
          En welke geluid is dat dan... ?

Kun je nog opstarten in veilige modus?

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

Comment

Ik kan het geluid helaas niet goed beschrijven, maar het is één tik, met daara een kort stukje 'oud-modem' geluid.

Over de veilge modus, hoe moet dat ookal weer?

Comment

Comment

Helaas werkt het niet.

Ik druk dus iets van 3 keer op F8 (Makkelijk want ik kom niet eens bij het Windows logo .)

Daarna selecteer ik 'Veilige Modes', maar dan komt er een scherm met welk systeem ik de Veilige Modus wil opstarten. Ik kan dan alleen kiezen uit Windows (Standaar).

En dan zie ik mijn mooide blauwe scherm met HP logo weer.

Ik kan wel bij 'Setup': F1. Is daar niet iets te doen?

Comment

Bij setup is niet te doen nee.

Je krijgt geen keuzemenu in welke veilige modus je wilt starten?
                  Reset de PC in het veilige modus menu of nadat je gekozen hebt voor "standaard"?

Werkt dit niet, voer een repair install uit.
                  Helpmij.nl is een gratis computerforum om je te helpen met al je computervragen
                  Last edited by Eagle Creek; 08-03-08, 17:23.

Comment

Ik druk F8. Dan krijg ik een menu met rond de 10 opties hoe je wil opstarten. Waardonder enkel veilige modus opties.

Ik klik op 'Veilige Modus', en dan kom ik in een menu waar ik moet kiezen met welk systeem ik de 'Veilige Modus' wil gebruiken.

De enige optie daar is Windows (Standaard).
                    Als ik daar op klik kom ik weer bij het blauwe scherm.

Het topic van het HelpMij forum kan ik helaas niet doen. Ik heb geen Windows XP cd-rom. Dit zat gewoon al op de computer toen ik hem aanzette. Er was volgens mij geen cd-rom.
                    Last edited by Cybernews; 08-03-08, 17:39.

Comment

Dan wordt het lastig.. Ik ga even elders informeren, ik kom bij je terug.

Comment

Ok. Bedankt.

Ik ga even na in mijn papieren of er een XP cd bij mijn computer zat.

Comment

Hoi,

Ik heb in een poging om het proberen op te lossen op F10 gedrukt, waarna systeem herstel gestart werd. Ik heb gelezen wat het deed, en het zij de "Alle Databestanden" behouden zouden worden.

Ik heb daarna systeem herstell gedaan, maar nu zijn ál mijn documenten weg. Het rare is dat mijn herstelpunt van vorie week óók weg is.

Is er een mogelijkheid om mijn bestanden terug te krijgen? Of is dit definitief?

Groetjes,
                          Robin.

Comment

Nee... Met F10 start je HP's systeemherstel welke het systeem herstelt naar de fabrieksinstellingen.

Met enkele tools kun je misschien nog kijken of er fysiek wat data achtergebleven is maar die kans is klein.

Maar... Wat zei ik nu in mijn derde post?

Comment

Ja, dat zit genetisch denk ik.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X