Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Windows sluit windows af, en kan niet updaten.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Windows sluit windows af, en kan niet updaten.

Ok, ik weet niet of ik in de goeie sectie post, maar ik doe het lekker toch :P.

Mijn PC werkt niet helemaal lekker. Bijv, als ik opstart, wordt windows media center opgestart, maar zodra het is opgestart, wordt het gelijk afgesloten door mijn pc. Dan heb ik geen geluid. (Moet ik er moederbord CD in doen, en driver elke restart opnieuw installeren). Dan zegt ie dat ik al een nieuwere versie heb geinstalleerd, en die moet verwijderen. Maar ik heb tenmisnte na wat werk geluid.(SoundMAX)

Vervolgens, kan ik niet in de Software Window komen, dubbelklik, start ie op, maar dan wordt het automatisch afgesloten voordat ik ergens op klik(in 0.5 sec). Ook kan ik via internet explorer naar alle sites, maar als ik naar www.windowsupdate.com ga, sluit ie alle explorer windows af.

Ook kan ik niet in de Windows Firewall komen, dan zegt ie dat Windows kan deze service niet starten: Windows Firewall (WF) / Internet connection sharing (ICS). Met als gevolg dat ik niet met mijn xbox 360 op xbox live kan. (ICS).

Ook komt het voor dat als ik windows opstart, dat mijn taakbalk eruit ziet als de taakbalk van win98 (die grijze), terwijl ik winXP MCE heb en mijn taakbalk staat ook op XP stijl.

Verders heb ik veel slechte drivers die ik niet kan weghalen ivm Software window dat niet werkt.

Ook, misschien is het niks, maar in Taakbeheer > Processen staat svchost.exe 8(!!!) keer.

En ik heb McAfee Security suite 2008, en die zegt dat mijn pc prima werkt.

Ik heb al op andere forums gevraagd, maar die helpen me niet verder, ik hoop dat ik hier wel tot een oplossing kom :P.

Sorry voor de lange en rommelige post, als er iets onduidelijk is, vraag het me dan aub. *Staat op punt om een paasvuur met de PC te beginnen*

Ik hoop dat mijn F5 knop het overleeft
    Last edited by hesasd; 09-03-08, 17:51. Reden: Humor?

Tik...tak....tik...tak

Comment

Dat is niet zo leuk hesasd!

Kan je in je logboeken komen?
      start -> uitvoeren -> eventvwr (enter)

Kijk daar eens bij foutmeldingen.
      Je weet wel van die rode bolletjes met een wit kruis.
      rechtsklik op zo'n foutmelding.

Misschien kunnen we daar wat wijzer van worden.

Ook is het niet verkeerd om in apparaatbeheer te kijken.
      Met windows verkenner ga je op Deze computer staan.
      Je klikt rechts en kies voor eigenschappen.
      Kies het tabblad hardware.
      Klik dan op apparaatbeheer.
      Vouw de + uit en kijk naar

Daar zouden we ook wat informatie tegen kunnen komen.

Succes.
      Tot 20 tellen, dat is past een kunst!

Comment

Nu ben ik zelf langzaam, ik zit nu in de logboeken, elke dag @ startup in dezelfde fout in de logboeken: Bron: EventSystem, Categorie: (50), Gebeurtenis 4609, Gebruiker: n.v.t..

In apparaatbeheer heb ik niet van die tekentjes, geen driehoekjes, alleen een gele cirkel met een uitroepteken, Secundair IDE-kanaal. Volgens mij is dat mijn 2e harde schijf, maar die heb ik onlangs vervangen, maar ik heb er nog geen nieuw kabeltje voor (SATA), dus hij is gewoon nog niet geconnecteerd, de rest van mijn pc draait op die andere harde schijf.

Bedankt voor de reply alvast!

FOUTMELDING VAN VANDAAG:

Type gebeurtenis: Fout
        Bron van gebeurtenis: EventSystem
        Categorie van gebeurtenis: (50)
        Gebeurtenis-ID: 4609
        Datum: 15-3-2008
        Tijd: 9:51:25
        Gebruiker: n.v.t.
        Computer: COMPUTER_JOCHEM
        Beschrijving:
        Het COM+-gebeurtenissysteem heeft bij de interne verwerking een ongeldige resultaatcode gevonden. HRESULT is 80080005 voor regel 44 van d:\qxp_slp\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp. Neem contact op met Microsoft Productondersteuning om dit te melden.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
        Last edited by hesasd; 15-03-08, 13:48. Reden: Bijlage vergeten

Comment

Ik kijk ook al een beetje verder in de logboeken nu, ik heb ook vaak fouten met mcafee, en voorzover ik herinner(!! 2 maanden geleden), begon de ellende toen ik mcafee erop had gezet

Zou het samen kunnen hangen?

Mcafee error:

Bron van gebeurtenis: McLogEvent
          Categorie van gebeurtenis: Geen
          Gebeurtenis-ID: 5022
          Datum: 10-3-2008
          Tijd: 10:59:02
          Gebruiker: NT AUTHORITY\SYSTEM
          Beschrijving:
          Initialisatie van de MCSCAN32-engine is mislukt. De engine heeft de volgende fout geretourneerd: 3

Comment

Sorry voor de spam, maar met die logs ben ik nu op dreef

ik ga naar de eerste errors sinds ik windows heb geinstalleerd, de 1e twee errors waren van mcaffee, vervolgens kreeg ik:

Bron van gebeurtenis: crypt32
            Categorie van gebeurtenis: Geen
            Gebeurtenis-ID: 11
            Datum: 18-1-2008
            Tijd: 14:34:38
            Gebruiker: n.v.t.
            Beschrijving:
            Het uitpakken van een basislijst uit de cab voor automatische updates is mislukt op <http://www.download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3/static/trustedr/en/authrootstl.cab> met de fout: Een vereist certificaat valt niet binnen de geldigheidsperiode als gekeken wordt naar de huidige systeemklok of de tijdstempel in het ondertekende bestand.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

--------------------------------------------------------------------------

Comment

Download ( voor tijdelijk gebruik) de setup van een gratis virusscanner, bv AVG antivirus of Avast antivirus. Verwijder McAfee helemaal, lees daarvoor dit ook even door:http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=284923.
              Installeer daarna de gratis virusscanner, waarvan je de setup dus al gedownload had. Kijk of dit helpt.
              amiek

Comment

Ik kijk nu bij het verwijderen van mcafee met die tool van je linkje, maar daar staat 2008 niet bij, maar doet hij het daar wel bij?

Ook kan ik niet in Software komen bij Config scherm. Er zit ook geen mooie uninstall button bij start.
                Last edited by hesasd; 16-03-08, 21:08.

Comment

Die moet ook werken voor 2008

Comment

Dankje, dat programma van mcafee moet het doen, mijn enige probleem is dan nog dat ik mcafee security suite 2008 niet van mijn pc af kreeg, omdat mijn pc het Software (installeren / verwijderen) window niet geopend kan worden, dus dan kan ik mcafee er niet af halen, iig niet op de manier waarop iedereen het zegt.

Iedereen bedankt voor voor de antwoorden tot nu toe, ik weet het ik ben lastig

Comment

Heb je stap 2 uitgevoerd?
                      Step 2 - Download and run MCPR.exe
                      1 Download the removal tool from:

2 Click Save and save the file to a folder on your computer.
                      3 Navigate to the folder where the file was saved.
                      4 Make sure all McAfee windows are closed.
                      5 Double-click MCPR.exe to run the removal tool.

Note: Windows Vista users must right-click MCPR.exe and select Run as Administrator.

6 Restart your computer after receiving the message CleanUp Successful.

Comment

Ik het het programma. maar nog niet uitgevoerd, omdat ik stap 1 niet uit kan voeren (de normale uninstall)

Moet ik gewoon stap 2 dan maar doen?

Comment

Het lijkt mij verstandig om het met die removal tool te proberen.
                          Dus stap 1 overslaan, die kan je toch niet uitvoeren!
                          Als je de mededeling krijgt Cleanup Succesfully is alles in orde.

Comment

Mcafee verwijderd met die tool, mcafee dus wel verwijderd, 4x opnieuw opgestart, geen verandering at all. Nu dus mcafeee voor de zekerheid er weer opgezet.

Ik denk dat ik toch aan de pcmonteurnodig.nl moet

Tenzij iemand hier een extreem geniale oplossing heeft

Tot zo ver, heel erg bedankt voor de hulp, ik zal hier wel posten wat er mankeerde mocht ik toch die monteur bellen

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                            Working...
                            X