Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bij reboot blauw scherm en opnieuw reboot

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bij reboot blauw scherm en opnieuw reboot

Hallo,

Ik heb het probleem dat als ik mijn laptop opnieuw opstart (via opnieuw opstarten uit het Start menu) dat ik dan een blauw scherm krijg met de volgende melding: *** STOP: 0x0000007B (0x82204BA0, 0x0000034, 0x00000000, 0x0000000

Pas als ik de computer met de aan/uit knop uitzet en weer opnieuw aanzet start hij normaal op zonder het blauwe scherm.

Dit probleem is al een tijdje aan de gang, maar vandaag werd het pas echt irritant toen ik systeemherstel wilde doen en dit dus ook niet lukte, omdat hij bij systeemherstel opnieuw op moet starten, en ik weer dat scherm kreeg.

Heb al via google gezocht, maar deze specifieke foutmelding heb ik niet kunnen vinden. het eerste deel (0x0000007B) heb ik wel gevonden en via de microsoft site heb ik daar ook iets over kunnen vinden maar helaas niks relevants.

Ik heb een laptop met de volgende specificaties:

Intel centrino duo 2 ghz
    2 gb ram
    256 mb Nvidia Geforce 8600 M GT
    160 mb 7200 rpm HD
    Windows Vista Business

Weet je mischien nog wanneer het voor het eerst voorkwam?

Anders kun je proberen via veilige modus een systeemherstel uit te voeren.
    .(\(\
    .(-.-)
    (')) ('))
    Let niet op mij, ik ben zo klaar

Comment

Weet helaas ook niet precies wanneer dit precies voor het eerst gebeurde, maar het probleem is ook dat ik gister maar uit 1 herstelpunt kon kiezen en dat was ook gister gemaakt. Nu kijk ik net bij systeemherstel en zegt ie dat er helemaal geen systeemherstel punten zijn. Dus dat kan ik sowieso niet proberen helaas

Comment

Hmm.. apart, hij doet het dus alleen als je opnieuw opstart via 'opnieuw opstarten'

en niet als je hem afsluit en weer aanzet.

Ik weet niet waar het aan kan liggen, mischien dat iemand anders het wel weet?
        .(\(\
        .(-.-)
        (')) ('))
        Let niet op mij, ik ben zo klaar

Comment

Jep, alleen als ik via opnieuw opstarten de laptop opnieuw opstart krijg ik dat blauwe scherm. (Was dus ook het geval bij een systeemherstel wat ik probeerde, aangezien hij dan ook opnieuw op moet starten)

Comment

Geen enkele kenner die mij kan helpen?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X