Mededeling

Collapse
No announcement yet.

videokaart kan stuurprogramma niet laden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• videokaart kan stuurprogramma niet laden

hallo ,

ik heb al een hele lange tijd problemen met mijn videokaart waardoor het beeld slechter is en ik ook geen games meer kan spelen.ik heb alle drivers al 100 keer geïnstalleerd en verwijdert, ook het stuurprogramma en de hardware zelf , ook heb ik de kaart al 3 keer eruit en ingestoken. ik krijg het probleem toen ik bezig was met de opstart cd van windows: ik ben opgestart met de cd om een bestand te zoeken maar ik drukte verkeert en windows begon zichzelf opnieuw te installeren, toen zette ik vlug de pc uit . ik startte weer op en sindsdien heb ik dit probleem , hij in een soort "VGA- modus" maar veel is het niet.

Hmm.. tijdens windows (her-)installatie afsluiten is nooit handig
    Als je alles al geprobeerd hebt met drivers en loshalen - terugzetten...
    Mischien windows opnieuw installeren, nu zonder hem uit te schakelen.

Vriend van me sloot zijn pc af toen hij alleen maar updates aan het installeren was en toen was zijn windows oowk corrupt..
    .(\(\
    .(-.-)
    (')) ('))
    Let niet op mij, ik ben zo klaar

Comment

ja misschien is dat het beste maar dan ga ik eerst meer partities maken voor al mijn gegevens op te zetten.

Comment

ok, alles is klaar, wil ik windows herinstaleren en dan krijg je geen optie om C de formateren...
        nu is mijn vraag, ik heb alle gegevens op een aparte partitie gezet ,maar nu moet ik met de instalatiewizard van windows C verwijderen en terug leeg aanmaken. als ik dit doe verlies ik dan ook al mijn andere partities? anders moet ik alles op cd branden...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X