Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PDF's samenvoegen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• PDF's samenvoegen?

Nu een niet en echt probleem, maar wel ff vraagje van mij die nog vrij onbekend is met "werken met PDF"

Vandaag krijg ik mijn fiscusman op bezoek, aangifte 2007 klaar zien te prutsen en gericht op teruggaves tuurlijk

Onlangs en via internetbankieren (ABN) zag ik de optie om alle afschriften per 6 maanden en per bankrekening te downen als PDF, en dus gedaan!

Tuurlijk kan ik ze gewoon per stuk openen en printen (23 pdf's)en ze zo tonen aan mijn fiscusman, maar is het niet mogelijk ze allen samen te voegen en dan in 1 uitprintbaar bestand?
    onderhoud en beveiliging: Eset Smart Security (V6),Hijackthis, Ccleaner, Auslogics Defrag, WinUtilities, SpybotSD, ,Malwarebytes, soms online Bitdefender enz

hardware: Biostar GF8200-M2+ Socket AM2+ Micro ATX Motherboard,
    GeForce 8200 Chipset, Supports AM2+/AM2 CPUs, Dual DDR2 1066, SATA 3Gb/s RAID, PCI-E 2.0, Hybrid SLI, w/ VGA, GB LAN, 6-Ch Audio.

Volgens mij gaat dat met acrobat writer,en daar zit een aardig prijskaartje aan. Maar het moet ook werken met het gratis programma: PDFCreator

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metriod Bekijk Berichten
      Volgens mij gaat dat met acrobat writer,en daar zit een aardig prijskaartje aan. Maar het moet ook werken met het gratis programma: PDFCreator
      Dankjewel
      Gedownd al, en bekeken, maar zag wel leuk in opties : samenvoegen, dus ik "bladeren" en aantal selecteren (ctrl+ klik), maar wilde niet, allen per stuk grrr.
      Wel handig progje om te bewaren en beter leren /onderzoeken.
      Heb weinig tijd meer, dus printer (die tussendoor ook met tig errors kwam) is nu overspannen om de laatsten nog te printen!
      onderhoud en beveiliging: Eset Smart Security (V6),Hijackthis, Ccleaner, Auslogics Defrag, WinUtilities, SpybotSD, ,Malwarebytes, soms online Bitdefender enz

GeForce 8200 Chipset, Supports AM2+/AM2 CPUs, Dual DDR2 1066, SATA 3Gb/s RAID, PCI-E 2.0, Hybrid SLI, w/ VGA, GB LAN, 6-Ch Audio.

Comment

Zelf ga ik dit programma ook eens bekijken

Comment

Mocht je nog een ander programma willen proberen, kijk dan eens naar PrimoPDF, freeware en heel makkelijk.
          amiek

Comment

Foxit PDF Page Organizer Allows you to split and merge PDF files, re-arrange pages, organize bookmarks, add annotations and create links.

Het rapaille dat per Przewalskipaard arriveerde bij het feeëriek gesitueerde etablissement - komma -

"Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eagle Creek Bekijk Berichten
              Foxit PDF Page Organizer Allows you to split and merge PDF files, re-arrange pages, organize bookmarks, add annotations and create links.
              Ehhhhhhhhhh lijkt me ook prima, zodra de in NL te gebruiken is

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X